בני ברק: סירבו לומר "שבת שלום" והותקפו על ידי נערי שוליים

ברחובות בני ברק שרר שקט יחסי בחודשים האחרונים, ונראה כי הרשויות טפלו בנוער השוליים. אך בשבת האחרונה סמוך לחצות, שוב תלמידי ישיבה הותקפו באבנים (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90, עיבוד כיכר השבת)

תקיפה מדאיגה: השקט ששרר בחודשים האחרונים ברחובות העיר בני ברק במהלך השבת, הופר בשבת האחרונה כאשר שני נערי שוליים תקפו שני תלמידי ישיבה בשעה שעשו את דרכם משמחה משפחתית.

האירוע התרחש סמוך לחצות הלילה, כאשר שני התלמידים עשו את דרכם בפינת הרחובות השומר-עזרא במרכז העיר בני ברק, לפתע, בעודם הולכים, שני נערים תקפו אותם ויידו לעברם אבנים, תוך שהם מטיחים בהם קללות.

אליעזר, תלמיד הישיבה, סיפר ל"כיכר השבת" על שהתרחש: "אחד מהם איחל לנו שבת שלום והשני מיהר לשאול: יש לכם סיגריות? ותגובתנו הייתה שתיקה. לא התייחסו אליהם. בעקבות כך אחד מהם, המבוגר מביניהם יידה לעברנו אבנים תוך שהוא מקלל ומגדף אותנו. לא הייתי בטוח אם אני בבני ברק או בעזה".

"תחילה לא עשינו כלום, המשכנו בהליכה. אולם משהם המשיכו ליידות לעברנו אבנים, עצרנו. איימנו עליהם שאם ימשיכו במעשיהם נאלץ להגן על עצמינו, לאור זאת הם נמלטו ואנחנו התחלנו לעקוב אחריהם עד שהם עזבו את האזור". הוסיף תלמיד הישיבה.

התלמיד מסביר מדוע בחרו הם שלא להגיש תלונה במשטרה: "לא הגשנו תלונה במשטרה כי אנחנו חושבים שזה לא יעזור באמת וגם כי אין מצלמות באזור בכדי שנוכיח את שקרה. אנחנו מקווים שאותם נערים הבינו את המסר שלא מתעסקים עם תלמידי ישיבה, כי השתיקה והפחד בקרב בחורי הישיבות הסתיימה והסבלנות גם. הם עלולים להיתקל בהתנגדות קשה בפעם הבאה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר