בנו של הרב קוק מבהיר: "הרב אינו מתיימר לחזות עתידות ומעולם לא עשה כן"

בנו של המקובל הרב דב קוק מטבריה יוצא בהבהרה משמעותית לדברי הנבואה של אביו על פיהם צפויה רעידת אדמה: "אבי התכוון לחזק את החילוניים אליהם דיבר" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם. צילום מסך - יוטיוב )

אתמול רביעי) פורסמו לראשנה ב"כיכר השבת" דבריו של המקובל הגאון רבי דב קוק מטבריה שהעביר מסר כי יש גזירה משמיים על רעידת אדמה ומי שלא רואה זאת הוא עיוור.

הבוקר מבקש בנו הרב שמואל קוק, להסביר את דבריו של אביו: "הדברים האמורים משמו של הרב נאמרו בשיחה פרטית לכמה אנשים אנשים אשר אינם שומרים תורה ומצוות, ונועדו לאזניהם בלבד".

"הרב התכוון לחזקם ולהזהירם כי יש בכוחו של הקב"ה להביא חלילה דברים הגרועים אף יותר מטילים, ולכן מן הראוי להתחזק" הוסיף הרב שמואל קוק.

לסיום מדגיש הבן: "הרב אינו מתיימר לחזות עתידות ומעולם לא עשה כן. הצגת הדברים כ"נבואה" וכמסר לציבור איננה נכונה.

כזכור, בקטע וידאו שפורסם "כיכר השבת", תועד הרב אומר כי "רואים, ואני רואה את זה, ומי שרוצה לדעת איך אני רואה את זה, אני לא רוצה להגיד לו איך אני רואה את זה".

"הטילים זה רק הקדמה", אמר הרב קוק והוסיף: "ויש גזירה בשמיים על רעידת אדמה שצריכה... טילים זה מלמטה ורעידת אדמה זה בא משמיים, וזה מאיים ונהיה חזק".

הרב קוק הוסיף ואמר: "ומי שלא רואה את זה והוא עיוור אז אני מודיע לו את זה, ואם לא מתעורר אז יהיה מאוחר להתעורר אחר כך, וכדאי לזכור ולהיזכר ואני אומר את זה לעצמי ככה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר