ביתר עילית: מאבק על בניית מקווה הוביל לעימות

מאבק על בניית מקווה בביתר עילית התפתח לעימות בין סגן וממלא מקום ראש העיר יצחק רביץ ועוזרו של חבר המועצה מנחם זיידה. מה קרה שם? גרסאות הצדדים סותרות (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ראש העיר מאיר רובינשטיין עם סגנו, יצחק רביץ (צילום: ארכיון כיכר השבת)

מאבק על בניית מקווה באחת השכונות בביתר עילית התפתח לעימות בין סגן וממלא מקום ראש העיר יצחק רביץ שהגיע הבוקר (שלישי) לסיור במקווה כאשר אליו נלווה דוד גוטליב, עוזרו של חבר המועצה מנחם זיידה.

בין השניים התפתח עימות ובעקבות כך אחד הפועלים הזמין ניידת משטרה שהגיעה למקום. דוד גוטליב עוכב על-ידי השוטרים ויצחק רביץ הגיע אל תחנת המשטרה כדי להגיש תלונה.

רביץ עצמו סירב להסביר את שאירע אך מקורביו אמרו ל"כיכר השבת" כי "יש מקווה שבנייתו באמת לקחה זמן. עם פתיחתו התגלתה תקלה נדירה מאוד ובהוראת הרבנים התחילו משיפוצים שעלותם יקרה מאוד, הביאו מומחים מחיפה שיטפלו בנושא והבעיה עומדת בפני פתרון".

"רביץ אחראי על טיפול המקוואות מטעם העירייה והוא נמצא שם כל יום כדי לנהל את הטיפול במקווה בשיתוף פעולה עם ראש העיר. גורמים אופוזיציוניים לקחו על עצמם את נושא המקווה כחלק ממאבקם כנגד ראש העיר מסיבות לא ברורות. הם מנסים להפיץ שמועות כי ישנם סיבות עלומות מדוע הוא לא נפתח", הוסיפו המקורבים.

באשר למקרה התקיפה, אמרו המקורבים: "במסגרת עבודתו הגיע רביץ למקום ועוזרו של זיידה הגיע גם, הוא עמד שם והודיע לו שאסור להיכנס למקום בהוראת הרבנים והוא באמת לא נכנס. אחרי כמה דקות אחד הפועלים נכנס וגוטליב וניצל את ההזדמנות ודחף את רביץ תוך שהוא מכה בו מכות חזקות, ונכנס פנימה וצילם את המקום".

מנחם זיידה, חבר מועצת העיר, אמר בתגובה ל"כיכר השבת": "יש מקווה בשכונת התמר שכבר היה אמור להיות בנוי לפני יותר משנה, במימון מתורמים מחו"ל ומשרד השיכון, ולכן לקחנו על עצמנו להתחיל ללחוץ שבנייתו תסתיים בהקדם וחלק מכך אנחנו מקיימים מעקב צמוד במקום".

"אומרים שבנייתו התעכבה בגלל שיש חובות לקבלן אבל זה לא הגיוני שהוא (ראש העיר) לא שילם לקבלן כי היה עודף כסף. אחרי הלחץ שלנו הגיעו הפועלים ואנחנו עוקבים שהם באמת עובדים שם", הוסיף זיידה.

באשר לאירוע שהתרחש היום, מציג זיידה את גרסתו: "היום הגיע לשם דוד גוטליב ובמקום היה יצחק רביץ שהתעצבן כי אנחנו היינו שם. הוא הזמין לו משטרה, השוטר ביקש מהעוזר שלי את תעודת הזהות שלו, והוא הסביר שזכותו להיות כאן בתור תושב. אחרי ויכוח אמר השוטר לרביץ 'אם אתה רוצה תגיש תלונה במשטרה ונדבר', הוא לא תקף את רביץ. הוא לא נגע בו, רביץ הזמין משטרה שאין לו זכות להיות במקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר