הדאגה לשלומו של אהרון סופר

תיעוד בלעדי: אמו של נפתלי פרנקל פגשה את אם הנעדר

רחלי פרנקל, אם נפתלי פרנקל שנחטף ונרצח על ידי מחבלים, נועדה אתמול עם הוריו של תלמיד הישיבה אהרון סופר שנעדר מאז יום שישי וגורלו אינו ברור. אמו של סופר ניצלה את ההזדמנות ופנתה שוב לציבור בבקשה לסייע בחיפושים אחר בנה. ההורים המודאגים הציעו פרס כספי למסייע באיתור בנם (חרדים,חדשות)

קובי רוזן, צילום: שלומי כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ל' באב תשע"ד | 26.08.14
(צילום וידאו: שלומי כהן - כיכר השבת)

הדאגה לגורלו של תלמיד הישיבה אהרון סופר: רחלי פרנקל, אמו של נפתלי פרנקל הי"ד, אחד משלושת תלמידי הישיבה שנחטפו בגוש עציון ונרצחו על ידי מחבלים, הגיעה אמש (שלישי) בשעות הערב לשכונת סנהדריה בירושלים, ונפגשה עם הוריו של תלמיד הישיבה אהרון סופר שנעדר מיום שבת וגורלו אינו ידוע. בפגישה נכחו גם גורמים מארגוני ההצלה והחירום, קרובי משפחה ורבניו של סופר לישיבה.

לאחר שיחה קצרה שקיימו, אמו של פרנקל והוריו של סופר לקחו חלק בדיון שנערך במקום עם איש זק"א בנצי אוירינג ועסק בניסיונות הבלתי פוסקים לאיתורו של תלמיד הישיבה. אמו של סופר, פנתה שוב למתנדבים שהתגייסו לחפש אחר סופר באזור ירושלים והודתה להם. בנוסף, היא ביקשה שוב מכל אדם שיכול לסייע במידע שיביא לאיתורו של בנה - לעשות זאת באמצעות פנייה למוקד 100 של המשטרה.

בצהריים, בסרטון שצילמו הוריו של סופר, אמרה האם: "זה זמן קצת קשה בשבילי לדבר כרגע, אבל אני אשתדל לדבר, אני רוצה להודות לכולם על כל העזרה, אני מבקשת וממש מתחננת, אם מישהו שמע על אהרון או ראה כל דבר קטן, בבקשה מיד תתקשרו למשטרה להודיע".

אביו של סופר אמר במסר המוקלט: "הבן שלנו אהרון יצא להליכה ביער ירושלים ביום שישי 22 לאוגוסט, ונראה לאחרונה בשעה 12 בצהריים באזור יד ושם. המשטרה חוקרת עם כל האמצעים שלה ובודקת את כל הכיוונים האפשריים. אנחנו רוצים להודות לשגרירות האמריקאית ולקונסולה, ל-FBI, למשטרת ישראל ולזק"א על כל הניסיונות שלהם למצוא את הבן היקר שלנו אהרן". מוקדם יותר, הודיעו הורי הנעדר כי יעניקו פרס כספי למסייע באיתור בנם.

כזכור, אהרון סופר טייל ביום שישי האחרון ביער ירושלים עם חברו, אך כשהגיעו למקום מדרון, חברו סירב לרדת יחד אתו והודיע לו כי יפגוש אותו בצד השני. השניים נפרדו ומאז נעלמו עקבותיו של סופר. חברו, חשב תחילה כי הוא פנה לישיבה ומשלא מצא אותו שם, הודיע על היעלמותו ומאז ערב שבת מתנהלים אחריו חיפושים בסיוע מאות מתנדבים וגורמי הביטחון.

תיאורו על פי המשטרה: מבנה גוף צנום, גובהו 1.75 מ׳, זקן ג'ינג'י קצוץ, מרכיב משקפיים. לובש מכנסיים שחורים, חולצה לבנה וכיפה שחורה.

במשטרה מבקשים מכל היודע דבר על מקום הימצאו או יכול לסייע באיתורו, להתקשר למשטרת ירושלים בטלפון 02-5391520, או למוקדי 100 בתחנות המשטרה ברחבי הארץ.

צפו בתיעוד מפגישת ההורים • צילום: שלומי כהן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר