היום השישי

חיפושים אחר אהרון סופר: "בודקים האם הוא נחטף"

החיפושים אחר אהרון סופר נמשכים זה היום השישי ומתמקדים בגן הטכנולוגי עין כרם. חיים וינגרטן: "המשטרה והשב"כ בודקים האם הוא נחטף אך עדיין אין קצה חוט" (חרדים, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
החיפושים אחר אהרון סופר (צילום: נתי שפירא)

תעלומת ההיעלמות: החיפושים אחר אהרון סופר, תלמיד ישיבה בן 23 מירושלים, שנעדר מאז צהרי יום שישי האחרון כשטייל ביער ירושלים, מתקיימים גם הבוקר (רביעי) בצל החשש הכבד לחייו בהשתתפות נציגי FBI.

היום החיפושים יתמקדו בגן הטכנולוגי עין כרם, זאת לאחר שאתמול החיפושים התקיימו בשני מקומות - בירידה מפי גלילות בשכונת גבעת שאול ואחרי צומת עין כרם לכיוון הקסטל שם שוכן בית ספר חקלאי.

חיים וינגרטן, ראש אגף המבצעים בזק"א, סיפר ל"כיכר השבת" על החיפושים הבוקר: "אנחנו נכנסים היום ליום השישי של החיפושים. אנחנו מנסים לשלול את הגרוע מכל למרות שהחיפושים מתרחקים. אנחנו לא לוקחים שום סיכון ובודקים את כל האפשרויות ולא חושבים שהוא היה מטייל לא מקצועי".

לדבריו, ייתכן ואהרון סופר נפגע בתאונת פגע וברח ביער. "מה שאנחנו בודקים זה שיכול להיות שהוא יצא מאחד השבילים ורכב פגע בו וברח. מדובר בשבילים ובמורדות ובארות מים ובמקביל אנחנו לא נכנסים לשטח ששם חיפשנו בימים האחרונים משום שאנחנו רוצים להרגיע את השטח ולתת לחיות להיכנס שהם יוכלו לתת לנו אינדיקציה האם יש גופה באזור".

תיעוד בלעדי: אמו של נפתלי פרנקל פגשה את אם הנעדר (צילום: שלומי כהן)

לדברי איש זק"א, במשטרה ובשב"כ בודקים האם הבחור נחטף: "חשש לחייו יש מאז ליל שישי. המשטרה והשב"כ בודקים את הכיוונים האם הוא נחטף. לא היה לו סלולרי ואין קצה חוט. גם אם הוא נחטף ייתכן והיינו מוצאים משקפיים או בגד, אבל גם זה לא נמצא".

עם זאת, גורמים במשטרה אומרים כי אין כל מידע שמצביע על כך שהרקע להיעלמות הוא לאומני.

"אנחנו מבקשים ממתנדבים ותלמידי ישיבה להגיע לגן הטכנולוגי בעין כרם, ומבקשים להגיע עם נעלי שטח ולא עם נעלי שבת כפי שתלמידי ישיבה הגיעו", הוסיף וינגרטן.

אהרון סופר טייל ביום שישי האחרון ביער ירושלים עם חברו, אך כשהגיעו למקום מדרון, חברו סירב לרדת יחד אתו והודיע לו כי יפגוש אותו בצד השני.

השניים נפרדו ומאז נעלמו עקבותיו של סופר. חברו, חשב תחילה כי הוא פנה לישיבה ומשלא מצא אותו שם, הודיע על היעלמותו ומאז ערב שבת מתנהלים אחריו חיפושים בסיוע מאות מתנדבים וגורמי הביטחון.

תיאורו על פי המשטרה: מבנה גוף צנום, גובהו 1.75 מ׳, זקן ג'ינג'י קצוץ, מרכיב משקפיים. לובש מכנסיים שחורים, חולצה לבנה וכיפה שחורה.

במשטרה מבקשים מכל היודע דבר על מקום הימצאו או יכול לסייע באיתורו, להתקשר למשטרת ירושלים בטלפון 02-5391520, או למוקדי 100 בתחנות המשטרה ברחבי הארץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר