צפו: התיעוד האחרון של אהרון סופר

משטרת ישראל מפרסמת תיעוד וידאו אחרון של תלמיד הישיבה אהרון סופר, בן 23, שנעדר מאז יום שישי האחרון בטיול שערך עם חברו, בו הוא עולה על הרכבת הקלה בירושלים (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: משטרת ישראל)

הנעדר החרדי: משטרת ישראל מפרסמת בצהריים (רביעי) תיעוד וידאו אחרון של תלמיד הישיבה אהרון סופר, בן 23, שנעדר מאז יום שישי האחרון בטיול שערך עם חברו ביער ירושלים.

בתיעוד נראה אהרון כשהוא עולה על הרכבת הקלה בירושלים ביום שישי ויורד בתחנה האחרונה בהר הרצל.

בתוך כך, בירושלים נמשכים כל העת החיפושים בשיתוף המשטרה, זק"א ומאות תלמידי ישיבות חרדים שעובדים שעות רבות במאמצים למצוא קצה חוט לסיבת היעלמותו של סופר. היום החיפושים יתמקדו בגן הטכנולוגי עין כרם.

מוקדם יותר היום נפגשו הוריו של הבחור החרדי אהרון סופר עם מפקד מחוז ירושלים ניצב יוסי פריינטי. במשטרה אומרים כי פיקוד המרחב וראש צוות החקירה המיוחד שהוקם עומדים בקשר שוטף עם ההורים ומעדכנים אותם מדי יום בפעולות שמתבצעות.

"המשטרה עושה כמיטב יכולה ומשקיעה את כל משאביה לאיתורו של אהרון", אמר מפקד המחוז להורים.

חיים וינגרטן, ראש אגף המבצעים בזק"א, סיפר ל"כיכר השבת" על החיפושים: "אנחנו נכנסים היום ליום השישי של החיפושים. אנחנו מנסים לשלול את הגרוע מכל למרות שהחיפושים מתרחקים. אנחנו לא לוקחים שום סיכון ובודקים את כל האפשרויות ולא חושבים שהוא היה מטייל לא מקצועי".

"מה שאנחנו בודקים זה שיכול להיות שהוא יצא מאחד השבילים ורכב פגע בו וברח. מדובר בשבילים ובמורדות ובארות מים ובמקביל אנחנו לא נכנסים לשטח ששם חיפשנו בימים האחרונים משום שאנחנו רוצים להרגיע את השטח ולתת לחיות להיכנס שהם יוכלו לתת לנו אינדיקציה האם יש גופה באזור", הוסיף וינגרטן.

"חשש לחייו יש מאז ליל שישי. המשטרה והשב"כ בודקים את הכיוונים האם הוא נחטף", מעדכן וינגרטן, "לא היה לו סלולרי ואין קצה חוט. גם אם הוא נחטף ייתכן והיינו מוצאים משקפיים או בגד, אבל גם זה לא נמצא".

וינגרטן מוסיף ומבקש: "ממתנדבים ותלמידי ישיבה להגיע לגן הטכנולוגי בעין כרם, ומבקשים להגיע עם נעלי שטח ולא עם נעלי שבת כפי שתלמידי ישיבה הגיעו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר