הגאון רבי דוד יוסף נפגש עם שגריר ארה"ב דן שפירו

שגריר ארה"ב בישראל דן שפירו נועד עם הגאון רבי דוד יוסף חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס ושוחח עמו על הנושא המדיני. הרב לשגריר: "פעל למען תלמיד הישיבה הנעדר" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ד יוסף ושגריר ארה"ב, הצהריים (צילום בלעדי: כיכר השבת)

שגריר ארה"ב בישראל דן שפירו, נפגש הצהריים (רביעי) עם חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף, בנו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל. ל"כיכר השבת" נודע כי שגריר ארה"ב הגיע ללשכתו של הרב יוסף בישיבת 'יחווה דעת' בשכונת הר נוף בבירה, ושוחח עמו בנושא הנער הנעדר והנושא המדיני.

בפתח הפגישה, ביקש הגר"ד יוסף משפירו להפעיל את כל קשריו בישראל ובארה"ב בשביל הבחור החרדי אהרון סופר שנעדר מאז יום שישי ביער ירושלים.

הוריו של אהרון סופר פונים לציבור (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

השגריר ענה לרב יוסף כי הוא "מתפרץ לדלת פתוחה בשל כך שהנער הוא אזרח ארה"ב. אני מפעיל את כל הצוות של השגרירות כולל צוותים בחשאיות, אנחנו פועלים בכל המישורים שיש בידיהם".

שפירו ביקש להכיר את הרב דוד יוסף, כחבר מועצת חכמי התורה וכבנו של מרן הגר"ע יוסף עמו היה לו קשר טוב. בנוסף, השגריר ביקש לדעת את דעתו של הרב יוסף באשר למשנתו המדינית. הרב יוסף ענה לו כי מועצת חכמי התורה פועלת לפי משנתו של מרן הגר"ע יוסף כפי שהנחה אותם בישיבות המועצת ובספריו "יביע אומר".

הפגשה התקיימה לבקשתו של השגריר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר