החיפושים אחר אהרון סופר מתרחבים

היום השישי להיעדרות אהרון סופר, במשטרה מרחיבים את החיפושים. פרשים, יחידת עוקץ של צה"ל ויחידת הכלבנים של מג"ב הצטרפו לחיפושים. שטח החיפוש הורחב (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
צילום מודעת החיפושים אחרי סופר (צילום: כיכר השבת)

במשטרת ירושלים ממשיכים לחפש אחר אהרון סופר, תלמיד ישיבה בן 23 מירושלים, שנעדר מאז צהרי יום שישי האחרון כשטייל ביער ירושלים. הבוקר (חמישי) התרחבו החיפושים במעגל רחב יותר סביב יער ירושלים - המקום שבו הוצאו המתנדבים לפני יממה.

הצאת המתנדבים לא הגיעה בחלל ריק. המתנדבים שערכו חיפושים במקום בימים האחרונים הפכו כל אבן בכדי לנסות ולמצוא בדל מידע שיביא למציאתו. במשטרה קיימו הערכת מצב שבסיומה הוחלט להוציא את המתנדבים מהיער במטרה ל"הרגיע" את השטח, בכדי שבעלי החיים ישובו ליער ואולי באמצעותם ניתן יהיה להשיג מידע על הנעדר.

במשטרה אומרים כי הבוקר הוכנסו יחידות ייעודיות כגון כלבנים של מג"ב, יחידת העוקץ של צה"ל, ופרשים, כל זאת בכדי לבצע סריקות נוספות עם בעלי חיים בשטח הגיאוגרפי של יער ירושלים. במשטרה אומרים נכון לעת עתה אין כל חדש.

בתום הערכת מצב שנערכה הצהרים עם מפקד מרחב ציון, ניצב-משנה מוטי לוי, הוחלט להרחיב היום אחר-הצהריים את הסריקות לשכונות העוטפות את יער ירושלים, בהן שכונת עין כרם, קרית יובל, בית זית, בית וגן והר נוף, כל זאת במטרה לאתר את הנעדר או חפצים השייכים לו.

בחיפושים ייטלו חלק שוטרים, מתנדבי משטרה, יחידות ייעודיות של המשטרה, ומתנדבים מארגוני ההצלה.

כזכור, אהרון סופר טייל ביום שישי האחרון ביער ירושלים עם חברו, אך כשהגיעו למקום מדרון, חברו סירב לרדת יחד אתו והודיע לו כי יפגוש אותו בצד השני. השניים נפרדו ומאז נעלמו עקבותיו של סופר. חברו, חשב תחילה כי הוא פנה לישיבה ומשלא מצא אותו שם, הודיע על היעלמותו ומאז ערב שבת מתנהלים אחריו חיפושים בסיוע מאות מתנדבים וגורמי הביטחון.

תיאורו על פי המשטרה: מבנה גוף צנום, גובהו 1.75 מ׳, זקן ג'ינג'י קצוץ, מרכיב משקפיים. לובש מכנסיים שחורים, חולצה לבנה וכיפה שחורה.

במשטרה מבקשים מכל היודע דבר על מקום הימצאו או יכול לסייע באיתורו, להתקשר למשטרת ירושלים בטלפון 02-5391520, או למוקדי 100 בתחנות המשטרה ברחבי הארץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר