סוף עצוב

החלה בירושלים הלוויית הבחור אהרון סופר ז"ל

לאחר שהמשטרה הודיעה כי הסתיים הליך הבדיקה באבו כביר, וכי הגופה שנמצאה אמש ביער ירושלים היא גופתו של תלמיד הישיבה שנעדר, מאות התכנסו בשכונת עזרת תורה בירושלים, להלוויתו של הבחור אהרון סופר ז"ל. סופר ייטמן בבית העלמין בבית שמש. צפו בתמונות ממוקד ההללוויה (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אהרון סופר ז"ל (צילומים: שלומי כהן)

נגמר באסון: הלווייתו של תלמיד הישיבה שנעדר אהרון סופר ז"ל, יצאה הבוקר (שישי) משכונת עזרת תורה בירושלים. סופר ייטמן בבית העלמין בבית שמש.

ההודעה על הלווייתו התקבלה לאחר שבמשטרה הודיעו כי הגופה שנמצאה אמש ביער ירושלים היא גופתו של סופר ז"ל. כזכור, אמש נמצאה גופת אדם ביער ירושלים על ידי הצוותים שיצאו לחפש אחר סופר, שנעדר מאז יום שישי שעבר, דבר שהוביל להפסקת החיפושים אחריו.

כאמור, בשעות הלילה הוציאה המשטרה הודעה כי הגופה זוהתה כגופתו של סופר. מהמשטרה נמסר: "בתום בדיקות רפואיות, זוהתה הגופה שנמצאה הערב ביער הסמוך לעין כרם , כגופתו של הנעדר אהרון סופר ז״ל. מבדיקה שנערכה לא עולה חשד לפלילים. הגופה תועבר בשעות הקרובות לידי משפחתו".

כזכור, אמש, לאחר מציאת הגופה על ידי צוותי החיפוש, הגיעו כוחות משטרה גדולים לזירה בה התגלתה הגופה. מהמשטרה נמסר כי "לאחר הערכת מצב שהתקיימה היום בראשות סממ"ר ציון, נצ"מ מוטי לוי, הורחב מעגל הסריקות".

זירת מציאת הגופה ביער ירושלים (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

לדברי המשטרה, "השטח הנוסף חולק לגזרות חיפוש, שבמהלכן אותרה בתעלה ביער הסמוך לעין כרם גופת אדם לבושה בבגדים שחורים. רופא מד"א קבע מוות. חוקרי זיהוי מחוז ירושלים ומעבדה ניידת של הזיהוי הפלילי מהמטה הארצי מבצעים פעולות בזירה לאיסוף ממצאים היכולים לסייע לחקירה לבירור נסיבות המוות".

ישראל ארליך מתנדב איחוד הצלה סיפר על רגע מציאת הגופה: "יצאנו מהחפ"ק של איחוד הצלה אני וחברים נוספים שהגיעו לסייע בחיפושים ולאחר כשעה של הליכה רגלית איתרנו גופה בין השיחים. ככל הנראה מדובר בגופת הנעדר. דרך רשת הקשר של איחוד הצלה עדכנתי את המוקדנים שהזעיקו למקום את רכבי השטח של איחוד הצלה וכוחות גדולים של משטרה וזיהוי פלילי שייבדקו את זהותה, מצער שהאירוע הסתיים בטרגדיה כה קשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר