התפתחות בחקירת רצח הרב יוסף רקסין: אדם תועד נמלט מהזירה

שבועות אחדים אחר רצח הרב יוסף רקסין במיאמי ביץ', חוקרי המשטרה השיגו תיעוד ממצלמת אבטחה בה נראה אדם נמלט מהזירה. מאמצים כעת לאתר את החשוד ברצח (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
זירת הרצח (צילומסך)

שבועות אחדים אחרי רצח הרב יוסף רקסין ז"ל (60), שנרצח בזמן שהיה בדרכו לבית הכנסת במיאמי ביץ', משטרת מיאמי מודיעה כי יש בידה קצה חוט משמעותי שעלול לשפוך אור על הפרשה ואולי אף להביא לסיומה.

חוקרים רבים גויסו למשימה ובשבועות האחרונים עברו הם בין בתי עסק שונים באזור הרצח וניסו לדלות כל בדל מידע שיביא לתפיסת החשוד או החשודים ברצח.

בימים האחרונים הצליחו החוקרים לעלות על קטע וידאו קצר ממצלמות אבטחה באזור הרצח, ולפי התיעוד ניתן לראות אדם נמלט מהזירה.

החוקרים שוקדים גם בשעות אלה בניסיון לאתר את אותו אדם שהפך למבוקש בשל היותו חשוד למעורבות ברצח.

בהודעה שפרסמה המשטרה נאמר כי בתיעוד שהגיע לידם נראה בעל רכב שהיה בזירה בזמן הרצח, וכי הוא נחקר בתחנת המשטרה המקומית ולפי המידע אותו מסר, ייתכן והמידע יסייע להם באיתור הרוצח.

רגע אחרי הרצח טענה דוברת המשטרה המקומית כי אין כל סימנים המעידים על-כך שהרב נרצח על רקע אירוע אנטישמי וטענה כי מדובר ברצח על רקע שוד שהסתבך.

הליגה למניעת השמצה העוקבת אחר מקרי אנטישמיות, פרסמה הודעה ולפיה "אין ראיות שהתקיפה והרצח של הרב נבעו ממניע אנטישמי".

"אנחנו בטוחים כי הרצח היה על רקע לאומני", אמר חבר בקהילה היהודית, בשיחה עם "כיכר השבת". לדבריו, "אין סיבה אחרת שבגינה הוא נרצח. אנחנו מחפשים סיבות ולא מוצאים. אני לא מאמין שהוא נרצח בגלל שוד ואני עדיין בטוח שזה היה על רקע לאומני ואנחנו מקווים שהסיבה האמתית תתברר מהר ככל האפשר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר