"האחים אלבוים איימו עליי ועל משפחתי"

אמיר טבעון, הבעלים של חברת "טבעון ביוטק", טוען כי איש העסקים החרדי, מוטי אלבוים, מבעלי חברת הבניה ב. יאיר, ואחיו, דב אלבוים, איימו על חייו ועל חיי משפחתו (חדשות, חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

איש העסקים החרדי מוטי אלבוים, המחזיק ב-10 אחוזים בחברת הנדל"ן "ב. יאיר", שנמצאת תחת חקירה משטרתית, הסתבך כעת בפרשה חדשה. על פי דיווח באתר "גלובס", בסוף אוגוסט הוציאה שופטת בית משפט השלום בירושלים, מיכל שרביט, צו למניעת הטרדה מאיימת נגד אלבוים ונגד אחיו, דב שמואל אלבוים. זאת, לבקשתו של אמיר טבעון, הבעלים של חברת "טבעון ביוטק".

השופטת קבעה כי בהתאם לחוק למניעת הטרדה מאיימת אסור לאחים אלבוים להטריד את טבעון, לאיים עליו, ליצור עמו קשר בעל פה או בכתב ולהימצא במרחק של פחות מ-150 מטר מדירתו בבית שמש או ממפעל "טבעון ביוטק" בגוש עציון. עם זאת, יומיים לאחר מכן בוטל הצו, זאת לאחר שהאחים אלבוים התחייבו שלא להתקרב לטבעון.

על פי הדיווח, בדיון שהתנהל בבית המשפט תיאר טבעון, מדען העוסק בפיתוח תרופות טבעיות, את הסיבות בגינן פנה לבית המשפט בבקשה להרחיק ממנו את האחים אלבוים.

לדבריו, דב אלבוים רכש ממנו את העסק לתרופות טבעיות, כאשר בהמשך הפעילו עליו האחים אלבוים לחץ כבד שכלל איומים, בניסיון להשתלט על העסק ולהימנע מלקיים הסכמים שנחתמו ביניהם.

לדבריו, לאחר סכסוך עסקי שפרץ ביניהם, "דב אלבוים התחיל להפעיל עליי מכבש לחצים נורא... הוא התחיל לאיים עליי, אמר שאני משחק עם החיים שלי ועם חיי ילדיי, אם לא אתן לו כספים. זה מוסרט, מוקלט. אחר-כך יצאנו החוצה לנשום אוויר, הוא אחז בגרון שלי, בצוואר שלי, התחיל לטלטל אותי, הבן שלי בא והפריד, והגיעה משטרה".

לדבריו, "אח שלו, מוטי אלבוים, הוא הזכיין החרדי, מהעליתה של חסידות בלעז. הוא התקשר אליי ואמר שהוא רוצה עוד כספים, ושזה לא בסדר, ואם הם לא יקבלו עוד כסף, הם יוכיחו שהם בעלי הבית ויזרקו אותי החוצה. אמרתי לו שזה לא מקובל עליי, ואם יש דין ודברים, המקום שמקובל לבני אדם להתדיין בו הוא בית המשפט".

לאחר שהוא לא נענה לתכתיבי האחים, התקשר אליו מרדכי אלבוים ואמר לו: "אוקיי, נגמרו המשחקים, נגמרו ההצעות הנחמדות, עכשיו אנחנו הולכים לטפל בך בכל אמצעי שהוא. אני יודע את דרכי הפעולה שלהם, אני יודע שהם הולכים בצורה משפטית, אבל גם בצורה לא משפטית".
מרדכי אלבוים מסר בתגובה כי "אמיר טבעון הוא נוכל שהשתלט על נכס של אחי, דב אלבוים, שאינו שייך לו. טבעון פרץ למפעל ולקח סחורה לא לו. הוא ניסה באופן חמור לבצע את המעשה ללא מפריע, ולכן הלך לבית משפט וסיפר סיפור כאילו מאיימים עליו ושהוא מנסה להרחיק אותנו מעליו. טבעון לא סיפר שאנחנו בעלי המפעל האמיתיים".

עוד מסר אלבוים כי "בתחילה קיבל טבעון צו הרחקה במעמד צד אחד, אבל כעבור יומיים התקיים דיון במעמד שני הצדדים, ובית המשפט גער בו על כך שלא סיפר שהמפעל שייך לאחי. בסופו של דבר ביטל בית המשפט הצו. היום הגשנו תביעה לפינוי וסילוק ידו מהמפעל. הוא שירבב את שמי לסיפור הזה ללא סיבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר