חיים אפשטיין משיב אש: גפני חסר אחריות, דבריו מגיעים מתסכול

איש "בני תורה" חיים אפשטיין, מגיב למתקפה נגדו מכיוונו של ח"כ משה גפני שנחשפה בכיכר השבת, וטוען כי דבריו של גפני נובעים מתסכול: "סגירת חשבון ברמה הכי נמוכה" (חרדים, ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

סוער בירושלים. דבריו החריפים של יו''ר תנועת דגל התורה ח"כ משה גפני שנחשפו הבוקר (שני) ב"כיכר השבת", במהלכם בחר לתקוף חזיתית את ראש העירייה ניר ברקת וכן את הנציגים צביקה כהן מסיעת ש"ס וחיים אפשטיין וישעיהו וויין מסיעת בני תורה, מגיעה הערב התגובה של אפשטיין לדברים.

אפשטיין מבהיר כי "השתלחותו הבוטה של ח"כ גפני בפני ילדי ישראל יקרים וטהורים שלא טעמו טעם חטא, מוכיחה את אובדן הרגישות, כהות החושים וחוסר האחריות של נציג ציבור מכובד, שאינו בוחל בשום דרך לבטא תסכול פוליטי וסגירת חשבון, ברמה הכי נמוכה".

לדברי אפשטיין, "הציניות השקרית בה השתמש ח"כ גפני בדבריו המסיתים נגד ידידי סגר"ע ומחזיק תיק החינוך החרדי צביקה כהן, והתקפותיו נגד עוזרי הנאמן ישעיהו ויין, שבעבר ניהל רשת חינוך עירונית - אינן ראויות לתגובה".

גפני נגד ויין וכהן (באדיבות המצלם)

"צביקה כהן עושה עבודת קודש וזוכה לגיבוי מיוחד מראש העיר, מכלל הנציגות החרדית של כל הסיעות בעירייה וגם מהפקידות העירונית. בזכות פעילותו המאומצת הצליח לפתוח שנת לימודים יעילה למעל 100 אלף ילדי החינוך החרדי בירושלים, בצורה מיטבית, לבטח מול השוואה לשנים קודמות".

"בנוסף", מדגיש אפשטיין, כי "לאחר 10 שנות החזקת תיק מנהל חינוך חרדי על ידי דגל התורה, עדיין ילדים חרדים לומדים במקלטים. אין חוצפה גדולה מזאת לבא ולהשתלח בנציג ציבור שמנהל את התיק בצורה מעוררת כבוד כמו הרב צביקה כהן שרק 9 חודשים בתפקידו וראו זה פלא כל הבנות הספרדיות משובצות בכבוד ובהדר תוך שוויון מוחלט".

"ואולי במחשבה שנייה", מוסיף אפשטיין, "זה מה שכואב לגפני. כמו כן ברצוני להזכיר לגפני שהוא היה יו"ר וועדת הכספים באותן שנים ואולי הוא זוכר כמה כסף הוא השיג לחינוך החרדי?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר