עם שלם: "הרב חיים אמסלם שוקל להתמודד לרבנות י-ם"

חבר הכנסת לשעבר הרב חיים אמסלם, שהודח על ידי מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, שוקל להתמודד בבחירות לרבנות ירושלים. כך הודיעה תנועת "עם שלם". מקורבים לאמסלם אישרו את ההודעה (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
חיים אמסלם (צילום: יוסי זליגר / פלאש 90)

הבחירות לרבנות ירושלים: בעוד חודש, ככל הנראה, יצטרכו חברי גוף הבוחר לבחור שני רבנים לעיר ירושלים. בינתיים נראה כי שם חדש ייכנס לרשימה: הרב חיים אמסלם, מי שהיה ח"כ מטעם ש"ס והודח על ידי מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל.

בהודעה שהוציאו מטעם מפלגת "עם שלם" של אמסלם, נאמר כי: "לאור פניות רבות בימים האחרונים מאישים שונים, שוקל הרב חיים אמסלם בחיוב להיענות ולהגיש את מועמדותו לתפקיד רבה של ירושלים".

בהודעה כותבים אנשיו כי: "לעת כזאת זקוקה העיר ירושלים למנהיגות רבנית ציונית, מאחדת ומקרבת את הלבבות, ברוחו ובדרכו של רבה הראשי האחרון של ירושלים ומנהיג יהדות מרוקו מורנו ורבנו רבי שלום משאש זצ"ל".

לדבריהם הם חושבים כי לאמסלם יש את האפשרות לזכות בבחירות: "אנו מקורבי ותלמידי הרב מעריכים כי סיכוייו להיבחר כרב העיר מצויינים, וכי הרב אמסלם כפוסק הלכה מובהק בעל הסמכה לרבנות עיר, אשר חיבר עשרות ספרים ושו"תים בכל תחומי התורה, וכמי שכיהן בתפקידים רבניים שונים בעבר, הנו האדם הראוי לתפקיד".

יצוין כי התמודדות מסוג זה תוביל התנגדות נחרצת מטעם ש"ס, וככל הנראה גם 'יהדות התורה'. מקורבים לאמסלם אישרו את ההודעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר