עיריית רמת גן מדירה חרדים מ"מרום נווה"?

עיריית רמת גן הודיעה כי הכניסה לפארק מרום נווה תוגבל לתושבי העיר בלבד, כאשר השער מרחוב חזון איש ייסגר. תושב בני ברק: "מדובר בהדרת חרדים". העיריה: "עניין בטיחותי" (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)

עיריית רמת גן עושה מעשה עיריית מודיעין? אל פארק 'מרום נווה' השוכן בעיר רמת גן נוהרים מידי חג מאות חרדים תושבי העיר הסמוכה בני ברק. אולם מעתה, כך על פי הודעת העירייה, כניסתם תיאסר כמו גם כניסתם של כמי שהוא אינו תושב עירם. כל זאת במידה והמקום יהיה עמוס מעל הכמות המותרת.

במודעה שפרסמה העירייה נכתב כי "בהתאם להנחיות הבטיחות, מורשה הפארק להכיל עד 4,400 מבקרים בלבד!. לאור עומס יתר של מבקרים הצפוי במועדים הבאים: חול המועד סוכות, הכניסה לפארק תתאפשר משלושה פתחי יציאה וכניסה".

ולאור זאת השער הקבוע ממנו נכנסנו תושבי העיר בני ברק יהיה סגור. "השער ברחוב חזון איש יהיה סגור - השער ישמש כפתח חירום לפינוי וכניסת רכבי חירום".

לדברי העירייה, "פארק מרום נווה נועד לשרת בראש ובראשונה את תושבי רמת גן, על כן תינתן קדימות לתושבי העיר" ו"הכניסה למי שאינם תושבי רמת גן - על בסיס מקום פנוי בלבד".

הכניסה לפארק תתאפשר בהצגת תעודת זהות או רישיון נהיגה בלבד וכי הפארק יהיה פתוח בין השעות 06:00 בוקר ל-23:00 בערב.

תושב העיר קובל על כך בשיחה עם "כיכר השבת" ואומר כי "בעצם העומס עליה מדברת העירייה, נוצר בעקבות הגעת תושבי העיר בני ברק החרדים משום שבכל ימות השנה המקום ריק מבני באדם ורק בחול המועד כשהחרדים בחופשה ישנו עומס ואם ההחלטה מגיע דווקא אז, אז מהי זו אם לא הדרת חרדים באופן מרומז או בשיטה חדשה שלא נשים לב אליה?".

מעיריית רמת גן נמסר בתגובה ל"כיכר השבת" כי היא מכחישה באופן מוחלט את הטענות בדבר הדרת ציבור כלשהו מפארק מרום נווה: "מעולם לא נאסרה, ולא תיאסר, באופן גורף כניסתם של תושבי בני ברק או ערים אחרות לפארק מרום נווה".

לדבריהם, "השינויים בהסדרי הכניסה בימי חוה"מ סוכות נדרשים אך ורק בשל המלצות הבטיחות, שנועדו להגן על הציבור המבלה בפארק. במגבלות מכסת המבקרים, יורשו להיכנס לפארק הן תושבי רמת-גן והן תושבי ערים אחרות. שער הכניסה מרחוב חזון איש נסגר, אך ורק על מנת שיוכל לשמש כשער חירום בעת הצורך, ולא מכל סיבה אחרת כפי שנטען".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר