בשורה לזוגות הצעירים

משרד הפנים יבחן את האפשרות להרחיב את העיר אלעד

האם מכיוון העיר אלעד יגיע הפתרון למשבר הדיור של הזוגות הצעירים החרדים? ייתכן. אחרי שנים של דיבורים, לראשונה משרד הפנים יבחן את הרחבת העיר אלעד (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ישראל פרוש (צילום: כיכר השבת)

אחרי שנים של דיבורים חוזרים ונשנים על ידי ממשלות ישראל לדורותיהם, הוחלט במשרד הפנים להיענות לבקשת ראש העיר אלעד, ישראל פרוש, לבחון את האפשרות להרחיב את גבולותיה של העיר החרדית. בעקבות כך, מנכ"ל המשרד הורה להקים וועדה שתדון בנושא.

העיר אלעד שרוב תושביה הינם זוגות צעירים, סובלת ממחסור בשטחי מסחר ובשל כך מתקשה העירייה לכסות את הגרעון התקציבי שהולך וגדל עם השנים בעקבות חוסר הכנסות לעירייה. הרחבת הגבולות, כך מעריכים בעירייה, תעזור לשקם את העיר מבחינה תקציבית.

מלבד הנושא התקציבי, עם הרחבת גבולותיה של העיר, ייבנו בה שכונות רבות נוספות וכך זוגות צעירים רבים שנשיאו בחודשים האחרונים ולא הייתה להם אפשרות להתגורר באזור גוש דן, יוכלו לעשות זאת ולרכוש דירה בעיר אלעד.

ראש העיר ישראל פרוש מברך על ההחלטה שהתקבלה במשרד הפנים ומסר ל"כיכר השבת": "אני שמח שמאמצינו נשאו פרי. מאז כניסתי לתפקיד אנחנו פועלים כדי להוכיח למשרדי הממשלה כי נעשתה טעות חמורה בחלוקת הגבולות וההכנסות באזורנו".

לדבריו, "זו בשורה חשובה לאלעד, הסובלת ממחסור בשטחי מסחר ותעשיה, כאשר באופן היסטורי העיר סובלת מאפליה ברורה והדרה מזכויות באזורי המסחר הרבים הסובבים אותה. אני בטוח שוועדת החקירה תמצא את העוולות שנעשו עד כה וחבריה יידעו להמליץ על חלוקה מחדש, חלוקה שתיצור סוף סוף לאלעד גב כלכלי איתן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר