בעקבות "כיכר השבת": המטפלות החרדיות קיבלו את משכורתן

לאחר הפרסום ב"כיכר השבת", קיבלו המטפלות החרדיות מעיריית ירושלים את משכורתן בערב החג. יו"ר ש"ס בי-ם, נתי לסרי, ל"כיכר השבת": "זו הכוונה בתפילת 'הושיעה נא וגם הצליחה נא" (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה: נתי שוחט, פלאש 90)

יממה לאחר הפרסום ב"כיכר השבת" על כך שכ-250 מטפלות חרדיות ושאינן לא יוכלו לערוך את הקניות לחג בעקבות העיכוב במשכורתן מצד עיריית ירושלים ומשרד הכלכלה, התבשרו הבוקר (רביעי) המטפלות כי המשכורות הועברו וכי הן כבר נמצאות בחשבון הבנק שלהן.

יו"ר ש"ס בירושלים, נתי לסרי, מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "זו הכוונה בתפילת 'הושיעה נא וגם הצליחה נא', דבר טבעי ומתבקש לדאוג לכל עובד ובוודאי ל-250 מטפלות שיהיה חג שמח. אני מודה להנהלת העיר ו'כיכר השבת' שנרתמו למשימה וכעת לבשורה".

נציגת המטפלות, סיגלית עשור, אמרה בתגובה ל"כיכר השבת": "המשכורות אכן נכנסו לחשבונות הבנק. בעיריית ירושלים דיברו עם משרד הכלכלה והם שיתפו פעולה ועמלו שעות רבות כדי לעלות על התקלה ולהחתים את העירייה על המסמכים הנדרשים אותם הם הגישו באיחור. ובגלל זה והתערבות 'כיכר השבת', למטפלות יש את האפשרות לערוך את החג".

הבעיה החלה כאשר בלא מעט מקומות תעסוקה נוהגים להקדים את משכורתם של העובדים לפני החגים בשל ההוצאות הכספיות העולות באופן משמעותי לפני החגים ועם קבלת המשכורת יוכלו העובדים לערוך את הקניות באופן מסודר וללא צורך בקבלת הלוואות מהבנק.

בעיריית ירושלים נהגו לעשות בשנים עברו ואותן מטפלות היו מקבלות את המשכורת כמה ימים לפני החג, אלא שהפעם, כך טענו המטפלות, העירייה לא הגישה את הטפסים בזמן למשרד הכלכלה - הגורם המשלם למטפלות, ובשל כך התשלום לא הגיע לפני הזמן והתעורר חשש שגם לא יגיע במועד הקבוע ה-10 לחודש.

בצר להן פנו המטפלות ליו"ר ש"ס בירושלים וזה ביקש את התערבותם של הגורמים הרלוונטיים בעירייה ובמשרד הכלכלה ובתוך שעות הודיעו הצדדים כי המשכורות יועברו בערב החג - כפי שאכן קרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר