גפני על אישור חוק הגיור: "נתניהו עומד בראש קואליציה רעה"

ועדת החוקה אישרה את חוק הגיור. יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני, אומר ל"כיכר השבת" כי אין לו טענות נגד ראש הממשלה נתניהו, אך "הוא עומד בראשות קואליציה רעה" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

ועדת החוקה של הכנסת אישרה בצהריים (שני) את חוק הגיור של ח"כ אלעזר שטרן מ'התנועה', למרות התנגדות ראש המשלה בנימין נתניהו ואנשי 'הבית היהודי' לחוק.

גדולי ישראל מתנגדים בחריפות לחוק והח"כים החרדים עשו כל שביכולתם כדי למנוע את אישורו, אך לא הצליחו בכך, לאחר שהח"כים הערבים הפרו סיכום ביניהם.

מיד לאחר אישור החוק, אומר ח"כ משה גפני בראיון ל"כיכר השבת" כי "החוק עוד לא עובר, הוא עבר לפני זמן רב, לפני כמה חודשים, היה בקשות לרביזיה, בקשות לרביזיה לא הוגשו, אני מעריך שזה לא יבוא למליאת הכנסת".

- אתה חושב שראש הממשלה סיבן את החרדים שאמר להם שהוא מוריד את הצעת המחליטים והחזיר?

"לא. יש לנו טענות רבות נגד ראש הממשלה, לא במקרה הזה. הוא הוריד את זה מהחלטת הממשלה ואנחנו באמת לא רצינו, רצינו שזה לא יבוא בכלל גם לא החלטת המשלה. נציג הליכוד ח"כ יריב לוין שהוא יו"ר הקואליציה והוא בכיר, נשלח על-ידי ראש המשלה כדי להצביע נגד.

"אני לא יודע אם המילה 'סיבן' מתאימה לעניין הזה, אבל זה נכון שזו קואליציה רעה מאוד שהוא עומד בראשה".

- מי שעשה את זה למעשה זה שי פירון?

"ככה אומרים. יכול מאוד להיות".

- אתה כועס על הערבים שחזרו בהם ברגע האחרון?

"נשאיר את העניין של הערבים. הם הבטיחו לי שהם יבואו להצביע איתנו והם לא באו".

- לסיום, מה עושים עכשיו?

"ממשיכים להילחם".

ח"כ ישראל אייכלר אמר בתגובה לאישור החוק כי "בשעה ש"צבא הקטינים" הפלשתיני מבעיר את ירושלים, בחרה ממשלת הזדון לפתוח את מושב החורף באישור חוק הגיור המזוייף. מה שהממשלה עושה ליהדות, עושים אומות העולם למדינת ישראל".

"החורף מתחיל בתבוסה ביטחונית בירושלים, בידוד מדיני מזהיר בעולם, קריסה כלכלית במשק והאצה ביוקר המחיה ויוקר הדיור. כל זה גורם לממשלה להעסיק את העם הסובל בציון, בשעשועים פוליטיים וחוקי גיור פיקטיבי. זה מוכיח עד כמה הממשלה מנותקת מצרכי הציבור ומצוקותיו", הוסיף אייכלר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר