מהומה בוועדת הכספים

"אתה גונב כסף", צעק גפני על סלומינסקי ונזרק מהדיון

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני תקף הבוקר בחריפות את יו"ר ועדת הכספים ואיש 'הבית היהודי' ח"כ ניסן סלומינסקי עד שנזרק מהדיון • "אתה גונב את כספי הישיבות. את כל הכסף שמיועד לתלמידי חו"ל אתה לוקח להתנחלויות" אמר גפני • כשהוצא בידי המאבטח קרא לעבר סלומינסקי: "אתה שונא חרדים" • צפו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

מהומה בוועדה: יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני תקף הבוקר (רביעי) את יו"ר ועדת הכספים ואיש 'הבית היהודי' ח"כ ניסן סלומינסקי ואמר: "אתה גונב את כספי הישיבות".

במהלך דיון בוועדת הכספים באשר לתיקון בתקציב המדינה לשנת 2014 ח"כ משה גפני צעק לעבר יו"ר הוועדה סלומינסקי וגער בו: "אתה גונב את כספי הישיבות. את כל הכסף שמיועד לתלמידי חו"ל אתה לוקח להתנחלויות ובחורי הישיבות והאברכים נותרו ללא שקל''.

יו"ר הוועדה סלומינסקי החליט להוציא את גפני מהישיבה וביקש ממאבטחי הכנסת להוציא אותו. גפני צעק על היו"ר: "זה לא כבוד גדול לשבת אתך, אתה שונא חרדים! אתה שונא חרדים".

ברגעים שגפני יצא מהאולם הוא צעק על סלומינסקי: "אל תתייפייף בעיני הציבור החרדי, כולם יידעו את האמת עליך".

המאבטח החל להוציא את גפני וליצמן צעק עליו בתנועת יד מאיימת: "אל תיגע בו, אל תיגע בו", ליצמן דחף את המאבטח והפריד בינו לבין גפני, אך לבסוף גפני יצא מעצמו בליווי המאבטח.

ח"כ יעקב ליצמן לעג לסלומינסקי בעקבות ההחלטה להוציא את גפני מהדיון וצעק לו: "ניסן פעם ראשונה, ניסן פעם שנייה, ניסן צא החוצה".

ליצמן המשיך וצעק: "יש שחיתות כאן, יש שחיתות, אני יודע על מה אני מדבר".

ח"כ איציק כהן צעק לעבר חברי הוועדה: "מושחתים נמאסתם!".

מאבטח הכנסת בא להוציא גם את ליצמן וזה ברח ממנו בתנועת התנגדות: "אף אחד לא הוציא אותי, בלי ידיים, אף אחד לא הוציא אותי".

צפו במהומה בוועדת הכספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר