המטה החרדי בליכוד: האמירות של בני רבינוביץ מזעזעות

דובר בית הגראי"ל שטיינמן בני רבינוביץ כינה את פעיל הר הבית יהודה גליק שנפצע אמש בהתנקשות כ"מחטיא את הרבים" ועורר סערה. המטה החרדי בליכוד: "אמירה מזעזעת" (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
בני רבינוביץ, כינה את גליק "מחטיא" (צילום: שלומי כהן)

הביקורת מצדו של דובר בית מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, כנגד מעשיו של יהודה גליק שנפצע באורח קשה בפיגוע ירי שהתרחש אמש (רביעי) בירושלים, מעוררת סערה. במטה החרדי של מפלגת הליכוד גינו את הדברים.

כזכור, הבוקר התעורר ויכוח סוער בין עיתונאי 'יתד נאמן' ודובר בית הגראי"ל שטיינמן לבין פעיל הימין עו"ד איתמר בן גביר, במהלך ראיון לתוכנית "שמונה עד עשר" בהגשת מרדכי לביא.

רבינוביץ פתח את דברי הביקורת ואמר כי "גם ביום הקשה הזה צריכים לדעת לשים נקודות וסימני קריאה. אנחנו מדברים על יהודי שלקח כמפעל חיים לבוא ולהחטיא פשוטו כמשמעו. להחטיא יהודים שייכנסו להר הבית ויעברו על איסורי כרת. פשוטו כמשמעו. צריך לומר את האמת".

"בלי יוצא מן הכלל כל גדולי ישראל והרבנים הראשיים לדורותיהם פסקו כי זהו איסור כרת לעלות להר הבית", אמר רבינוביץ ומתח בדבריו ביקורת נגד פעילותו של גליק. "צריך לדעת לעשות את ההבחנה הברורה בין מה שקרה לפשע החמור שקרה אתמול בחוצות בירושלים, ולדעת בשום אופן לא לעודד ולא לשבח ולא לפרגן את הפעולות של האנשים שחוטאים ומחטיאים את עם ישראל בעלייה להר הבית".

במטה החרדי בליכוד לא אהבו את דבריו ומסרו: "אנחנו מגנים את האמירות המזעזעות של מספר אנשי ציבור המציירים עצמם כדוברי הציבור החרדי, המאשימות את המותקפים כאשמים בטרור הערבי הגואה בחוצות ירושלים".

המטה החרדי הודיע גם כי הוא תומך בעלייה להר הבית בניגוד לדעתם של פוסקי ההלכה החרדים ובראשם מרן הרב שך. "אנחנו קוראים לראש הממשלה לאפשר תפילת יהודים בכל מקום בעיר. ובכך להבהיר במעשים ולא רק במילים - כי ירושלים מאוחדת וריבונותה היא בכל חלקיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר