הגיע לטפל בפצוע תאונה ונפצע בעצמו בתאונת דרכים

מוישי ברגר, מתנדב בארגון 'צוות הצלה', נקרא לסייע בתאונת דרכים ולטפל בפצועים ונפצע בעצמו. באורח נס הוא ניצל ויצא מהאירוע עם פגיעות קלות בלבד. איך זה קרה? (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(תמונת אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה: Dudu Greenspan, פלאש 90)

מידי יום יוצאים מתנדבי ההצלה לטפל בפצועים בתאונות דרכים ובאירועים חריגים נוספים, אלא שהפעם, בניגוד לפעמים קודמות, נאלץ אחד המתנדבים להתפנות לבית החולים לאחר שהוא עצמו נפגע בעת שעצר עם רכבו לטפל בתאונה בכביש 6.

האירוע התרחש בסוף השבוע כאשר מוישי ברגר - מתנדב בארגון 'צוות הצלה', הוזעק לטפל בתאונת דרכים בכביש 6 בעת שהיה בדרכו לביתו בשכונת רמת שלמה בירושלים. כשהגיע לזירת התאונה הוא הבחין ברכב שאיבד שליטה ופצועים ברכב. בשל כך הוא עצר את רכבו בשולי הדרך. אלא שכאן לא הסתיים הסיפור אלא רק הוא החל.

בזמן שהוא החל להעניק טיפול רפואי לפצועים, העובד שהיה עימו ברכב נדרש להביא ציוד רפואי נוסף "באותו רגע הרכב שלי נסע מטר בעקבות כך שרכב מסוג מרצדס איבד שליטה ונכנס במהירות ברכב שלי והעיף אותו מעלי. לא פחות ולא יותר". הוא מספר ל"כיכר השבת".

"הרכב מחץ אותי לתוך הרכב שנפגע קודם לכן וכך מצאתי את עצמי תקוע ולכוד בין שני הרכבים במצב שאני לא מצליח לנשום בכלל ורואה שחור בעיניים. התחלתי לצעוק "שמע ישראל" וחשבתי באותה שעה על האישה והילדים". הוא מוסיף לשחזר.

וכך מצא את עצמו העובד שהיה עימו, מנסה להציל את "הבוס": "העובד ניסה להיכנס לתוך הרכב ולהרחיק אותו אחורה, אך התברר לו שהדלתות היו נעולות עם המפתחות בפנים. באין ברירה הוא חיפש אבן במטרה לשבור את החלון ולאחר מאמצים מרובים, בעזרת נוסעים שסייעו בעדו – החלון נשבר. העובד מניע את הרכב, אך הוא לא מצליח לנסוע לאחור עקב רכב המרצדס שהיה תקוע מאחור. לאחר ניסיונות ממושכים נע הרכב מעט אחורה וחולצתי מבין שני הרכבים".

"במילה אחת הכל ניסים", הוא אומר ומספר על מצבו, "נפגעתי בכל חלקי גופי מעומת החבטה, אך למרות זאת פניתי שוב לסייע בידי נוסעי הרכבים שנפגעו בשני הרכבים שהיו מעוכים לגמרי. אמבולנסים של מד"א שהגיעו למקום פינו אותי ואת שאר הנפגעים לבתי החולים".

ברגר פונה לחדר הטראומה בבית החולים 'שיבא' בתל השומר. למקום אף הגיעו במהירות צוותי הצלה נוספים שסייעו בידי הכונן שביקש להציל חיים ונפגע בעצמו. לאחר שעבר בדיקות CT וצילומים, התברר כי באורח נס מצבו קל ולמעט חבלות לא נפגע באיבריו הפנימיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר