חסידיו של הרב פינטו: הניתוח לרב נדחה בשבועיים

חסידיו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו מעדכנים כי רופאיו החליטו לדחות את הניתוח שהיה צפוי לעבור ביום שישי - לעוד כשבועיים. "רבים קיבלו על עצמם תענית לרפואתו של הרב" (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הרב פינטו (צילום: שובה ישראל)

רופאיו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, מנהיג קהילת "שובו ישראל", החליטו לדחות את הניתוח שהיה צפוי לעבור ביום שישי נדחה. ככל הנראה הניתוח ייערך ברב בעוד כשבועיים.

הניתוח יבוצע במרכז הרפואי 'ממריאל סלון קטרינג' במנהטן, ובזמן היערכותו יתקיימו חסידיו תפילות בכל רחבי העולם להצלחתו.

דיויד לימן, אחד מחסידיו של הרב פינטו, אמר ל"כיכר השבת" כי "משעות הצהרים כולנו לומדים וקוראים פרקי תהילים. כל כך הרבה אנשים קיבלו על עצמם תענית מחר וישנם כאלה שקיבלו על עצמם תענית דיבור, אך פתאום קיבלנו הודעה שהניתוח יידחה".

"אנחנו רואים בעיכוב הניתוח סימן טוב משום שכל עכבה לטובה", אומר לימן. "זרמו מאות הודעות תמיכה ברב מאז היוודע דבר חוליו. כולם מתכנסים בבתי הכנסת ומתפללים וכנראה התפילות עזרו והניתוח עוכב".

שבעה-עשר רבנים ומורי צדק של קהילות שובה ישראל פרסמו היום בקריאתם לחסידים ולתלמידי המוסדות להתחזק ביום בו ייערך הניתוח באמירת תהילים ובלימוד התורה הקדושה לרפואתו השלמה והמוחלטת של רבם.

זו אינה הפעם הראשונה בתקופה האחרונה בה הרב נזקק לטיפולים רפואיים. לפני כמה חודשים אושפז הרב בבית החולים "לנוקס היל" שבניו יורק לאחר שבגופו התגלה גידול סרטני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר