מצבו של הצעיר החרדי שטבע בכנרת עדיין קשה

מוסיף להיות קשה מצבו של הבחור החרדי שטבע בכנרת לאחר שקפץ למים ונחבל מסלע, והוא מאושפז בבית החולים פוריה בטבריה. שמו לתפילה: אושרי בן לימור (חדשות, חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הכנרת. אילוסטרציה (צילום: מנדי הכטמן - פלאש90)

מוסיף להיות קשה מצבו של הצעיר חרדי בן ה-17, שנסע אתמול עם חברו לחוף הכינרת בטבריה, ואיבד את הכרתו בשחייה לאחר שקפץ למים ונחבל מסלע ונפצע באורח קשה.

מאז אשפוזו בבית החולים פוריה בטבריה, נאבקים הרופאים על חייו ומנסים לשפר את מצבו. בני משפחתו לא משים ממיטתו מאז הגעתו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים.

האירוע החל סמוך לשעה 06:45, כאשר התקבלה הודעה למוקד 100 של המשטרה על חשש לטביעת אדם בכנרת. שוטרי השיטור הימי שהיו בפעילות חיפושים אחר הנעדר בכנרת טל קדושים, הגיעו למקום המדווח - מועדון ים כינרת באזור המרינה הדרומית של טבריה, שם ראו אזרח שמבצע החייאה בצעיר שטבע.

צוותים רפואיים של מד"א הגיעו במקביל והמשיכו בפעולות החייאה מתקדמות, ובסופן פינו אותו לבית החולים פוריה במצב קשה, כשהוא מורדם ומונשם.

מתחקור האירוע עולה, כי הצעיר החרדי עם חבר נוסף נכנסו למים, הצעיר ביצע ככל הנראה קפיצה אל המים וכתוצאה מכך נחבל ואיבד את הכרתו, החבר שהבחין בכך, החל בניסיונות לגרור אותו אל החוף, ובמקביל הזעיק את כוחות ההצלה.

הציבור נקרא להמשיך ולהתפלל לרפואתו השלימה: אושרי בן לימור בתוך שאר חולי עמו ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר