מנהל ת"ת: "הפסדתי עשרות אלפי ש"ח כי אין לי אייפון, אבל הרווחתי ברוחניות"

הרב מרדכי תמים, טוען כי הפסיד עשרות אלפי שקלים מאחר ואינו מחזיק מכשיר אייפון, מה שמנע ממנו לקבל מידע על רפורמת הסייעת השנייה. אבל הוא מאושר: "ברוחניות - הילדים בת"ת יקבלו שפע רוחני" (וידאו)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

הרב מרדכי תמים, מנהל תלמוד תורה "בני אברכים מצויינים" בירושלים, טוען כי הפסיק עשרות אלפי שקלים בגלל שהוא לא מחזיק מכשיר אייפון - מה שמנע ממנו לקבל מידע על רפורמת הסייעת השנייה והדרכים לקבלת תקצוב למוסדות עבור הרפורמה.

"הפסדתי בתור מנהל ת"ת 50 אלף שקל בגלל שאין לי את המכשירים הטמאים" הוא מספר ומרחיב: "אנחנו יודעים שבהסכם הקואליציוני האחרון הוחלט שתהיה סייעת שנייה. עכשיו, אני הייתי בטוח בתור מנהל תלמוד תורה, שכמו שהסייעת הראשונה זה אוטומטי - אז גם הסייעת השנייה תהיה אוטומטית ואנחנו נקבל עליה תקצוב"

"אין לי אינטרנט, אז מה אני עושה? יש איזה משרד, שם יש אינטרנט כשר - יש הרבה מקומות בשכונת בית ישראל. הלכתי לשם והסתכלתי מדי שבוע בשבוע באינטרנט מה התחדש ואז ראיתי שצריך להגיש את הבקשה. הם נתנו בדיוק 11 יום להגיש את הבקשה"

הרב תמים מספר כי "אם היה לי אייפון או אינטרנט, הייתי מסתכל כל יום... הייתי יודע שצריך להגיש בקשה - הייתי מגיש ומקבל סייעת שנייה שזה שווה לעשרות אלפי שקלים".

"מה שקרה: אני לא הגשתי את הבקשה כי הפסדתי את הזמן שנקבע עד ה-29 לחודש, היום כבר ה-5 (לחודש שאחרי. ש.כ.). הגשתי את זה והפסדתי בארבע ימים. הפסדתי בגלל שלא היה לי אייפון".

המנהל מספר כי "עשיתי לעצמי גדר, שפעם בשבוע-שבועיים אני מסתכל (באינטרנט. ש.כ), היה עכשיו בין הזמנים אז הסתכלתי פעם בשבועיים, בשבועיים האלה היינו צריכים להירשם בשביל הסייעת השנייה ולא נרשמתי".

אבל הוא דווקא מאושר: "זה רווח נקי של החיים שלי ואני בטוח שככה הילדים אולי יקבלו פחות גשמיות, אבל ברוחניות הם בוודאי יקבלו שפע רב. הרווחתי" הוא מסכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר