המבקר נגד המוסד החרדי מי-ם: "פגיעה בנשיא כפגיעה במדינה"

מבקר המדינה יוסף שפירא גינה את החלטת המוסד החרדי בי-ם לבטל את ביקורו המתוכנן של הנשיא ריבלין: "פגיעה בנשיא המדינה, סמל ראשון במעלה, כמוה כפגיעה במדינה עצמה" אמר (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
המבקר שפירא (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מבקר המדינה יוסף שפירא גינה הצהריים (שלישי) את החלטת בית הספר החרדי "קהילות יעקב" בי-ם לבטל את ביקורו המתוכנן של הנשיא רובי ריבלין במוסד, זאת לאחר התבטאויותיו האחרונות.

"פגיעה בנשיא המדינה, סמל ראשון במעלה ומובהק של מדינת ישראל, כמוה כפגיעה במדינה עצמה ויש להדוף כל נסיון לפגיעה כזו" אמר מבקר המדינה.

שפירא הוסיף כי "על רשויות המדינה להתגייס, כולן, על מנת להילחם בנגע הגזענות. משרד מבקר המדינה מחויב מצידו לנושא ההגנה על זכויות האדם, ובכלל זאת גם לפעול לשמירת זכויות האזרח והפרט של כלל אזרחי המדינה ותושביה כחלק בלתי נפרד מליבת תפקידו של מבקר המדינה".

כזכור, על פי הפרסום הבוקר בגל"צ, הנהלת תלמוד התורה הודיעה ברגע האחרון באמצעות עיריית ירושלים כי היא חוזרת בה ומבקשת לבטל את סיורו המתוכנן של הנשיא במוסד. לפי גורמים בעירייה, הסיבה לביטול היא לחץ מצד רבנים וזאת בשל הגינויים החריפים שהשמיע ריבלין לאחר פיגוע הדקירה שביצע ישי שליסל במצעד בירושלים.

ביטול הסיור מגיע לאחר שאנשיו של הנשיא כבר הגיעו לסקור את התלמוד תורה לקראת הביקור של הנשיא ריבלין. בשנה שעברה, יצויין, סייר ריבלין בבית ספר חרדי בבית שמש.

בבית הנשיא אמרו מוקדם יותר כי הביטול התקבל בצער וכי אין להם אלא "לקוות כי השיעור בנושא אהבת חינם יהיה מרובה משתתפים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר