מחלוקת ב'אגודת ישראל'

אייכלר ומוזס נגד תוכנית החיסכון בקצבאות הילדים: "הפרת הסכם"

בדיון בוועדת הכספים יצאו חברי הכנסת משה גפני, מנחם אליעזר מוזס וישראל אייכלר נגד תוכנית ליצמן לדחות את ההבטחה למתן קצבאות ילדים ולהמירה בתוכנית חיסכון. "הפרת ההסכם" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום וידאו: באדיבות המצלם; תמונה: הדס פרוש - פלאש 90)

במהלך דיון שהתקיים היום (ראשון) בוועדת הכספים של הכנסת יצאו חברי הכנסת ביניהם הח"כים החרדיים משה גפני, מנחם אליעזר מוזס וישראל אייכלר נגד תוכנית ליצמן לדחות את ההבטחה למתן קצבאות ילדים ולהמירה בתוכנית חיסכון עתידית שתבוא לידי מימוש בהגיע הילד לגיל 18.

לאחר מתקפה חריפה של היו"ר ח"כ משה גפני התבטא ח"כ ישראל אייכלר ואמר כי ההבטחה לחיסכון עד גיל 18 צריכה להגיע בנוסף להגדלת קצבאות הילדים כיום ולא במקומם.

"העניין של החיסכון לטווח ארוך הוא מאוד חשוב, אבל הוא חשוב מעבר למה שמגיע לילדים מהקצבאות", אמר אייכלר, "המדינה היתה צריכה, אם היה לה שאר רוח, להשקיע חיסכון בכל ילד, זה קורה בכל המדינות שאנו רוצים להשתוות אליהם, חמישים שקל אולי יותר, כל מיני רעיונות, אבל לא על חשבון החלב והלחם. לקחת מילד שאין לו, ממשפחה שאין לה. ולכן אני חושב שזו גם הפרה של ההסכם הקואליציוני, היו צריכים להחזיר את זה (הקצבאות). מי שרוצה לעשות חיסכון, שיעשה זאת ללא קשר".

גם ח"כ מנחם אליעזר מוזס הבהיר כי מדובר בהחלטה לקחת חיסכון של הורים ל-10 ילדים ולומר להם כי בעוד 18 שנה הם יקבלו את הכסף בחזרה."הילדים צריכים את זה כבר כיום, ללחם ולחלב. אומרים טוב ציפור אחת ביד משתיים על העץ אבל כאן מדובר בפרה על הגג", הצהיר מוזס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר