"השם בחר בי"

נוסע באוטובוס שניצל ל'כיכר השבת': "הרבה נוסעים נפלו עלי"

יצחק זאב, אחד מנוסעי קו 402 של 'אגד', שניצל בתאונה הקשה, מספר ל"כיכר השבת" על הנס הגדול. "אמרתי כמה פעמים 'שמע ישראל' והרבה נוסעים נפלו עלי. הייתי עם לא מעט דם" (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

בתאונת הדרכים הקטלנית שהתרחשה אמש (ראשון) בין האוטובוס, קו 402 של 'אגד', למשאית, בה נהרגו שישה בני אדם, ניצלו לא מעט מנוסעי האוטובוס. לכל אחד מהם סיפור אחר על הנס הגדול שעשה עמו השם. אחד מהם הוא

יצחק זאב, אחד הנוסעים, אומר בשיחה עם "כיכר השבת" כי "זה היה נס גדול והשם בחר בי. אני עושה קידוש השם כעת בכלי התקשורת. זו זכות שלנו שאנחנו יכולים לקדש שם שמיים ברבים. השם בחר בי להיות בחיים. בעזרת השם אערוך סעודת הודיה".

הנוסע מספר על הנסיעה והתרחשות התאונה. "ישבתי בצד הנהג ולמדתי בספר הלכות ואחרי כמה דקות התרחשה התאונה. הרגשתי התנגשות חזקה ונפלתי על הריצפה".

"אמרתי כמה פעמים 'שמע ישראל' והרבה נוסעים נפלו עלי. הייתי עם לא מעט דם בידיים ובשפתיים", הוא מספר. "הצלחתי לקום מהריצפה וראיתי לידי אדם פצוע במצב קשה. ניסיתי להעיר אותו אך הוא לא התעורר ולבסוף הוא נפטר".

הנוסע מספר כי הנוסע לידו שנהרג היה אמור להדריך אותו באיזו תחנה לרדת. "הוא היה אמור להגיד לי איפה לרדת בעיר בני ברק. כשהייתה ההתנגשות הוא נהרג במקום", הוסיף.

איך הנהג נסע? שאלנו. "לא ראיתי משהו חריג אצל הנהג, לא שמתי לב. לא נראה לי שהוא נהג במהירות מופרזת אלא דווקא נסע בסדר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר