הצטרפו למשדר

ארגון חסדי יוסף משנה את מפת גיוס התרומות העולמית

לקראת חג הפסח ארגון חסדי יוסף משיק קמפיין חדשני וראשון מסוגו, במטרה לגייס 20 אלף ארוחות חג לנזקקים ומיעוטי יכולת (שיווקי)

כיכר השבת | מקודם |
עודד מנשה במשדר (צילום: מיקי לנגנטל)

חג הפסח הקרב, מוביל עשרות אלפים לתרום ולסייע לעמותות ברחבי הארץ, במטרה להקטין עבור הנזקקים את הפער בין אווירת החג למציאות הקשה והיום יומית. תקופה זו מהווה עבור עמותות החסד השונות תקופת שיא מבחינת היקפי הפעילות והתקציבים שצומחים במאות אחוזים.

אחד הפרויקטים הבולטים ביותר בשנה זאת, הוא קמפיין ההתרמה הייחודי של עמותת חסדי יוסף הירושלמית, ששמה לה למטרה להעניק לכ-20 אלף נזקקים ארוחות חג עבור הפסח. הקמפיין יפתח היום בערב במשדר אינטרנטי ענק בשידור חי וראשון מסוגו. בהשתתפות אישי ציבור רבים, רבנים וחברי כנסת.

צפו בשידור החי:

התוכנית המרגשת תכלול בין השאר סדרת ניסויים חברתיים שצולמו במצלמה נסתרת ובחנו את מידת הסולידריות החברתית של עם ישראל בהתגייסות עבור נזקקים. ניסוי אחד התקיים בסופרמרקט בו אם חד הורית לא הצליחה לשלם על קניית החג עבורה ועבור ילדיה. ניסוי נוסף בחן את חייו של חסר בית ואת היחס של אנשים אליו במבט בלתי אמצעי ישירות ממבטו שלו.

המשדר, בן 3 שעות, בהנחיית עודד מנשה ובהשתתפות איציק סודרי, אבי מימרן, ישראל גליס, מירי שניאורסון, מתחיל היום בשעה 19:00 וייערך ברחבת שערי רווחה ברח' ירמיהו בירושלים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר