מנכ"לית אינטל:

החרדים עמדו בסיכומים; המתפרעים - מזרם קיצוני

יומיים אחרי ההפגנה בכניסה לבניין אינטל בירושלים, הגיע לידי "כיכר השבת" מייל שנשלח ממנהלת החברה מקסין פסברג למאות העובדים. "במקום הייתה הפגנה כפי שסוכם עם הזרם המתון", היא כותבת ומצהירה: "נמשיך את השיחות עם מנהיגי העדה החרדית". והיא גם מתייחסת להרס בית-הכנסת בפנים: המייל במלואו (חרדים)

מנחם כץ | כיכר השבת |
ההפגנה באינטל (פלאש 90)

יומיים אחרי ההפגנה הגדולה מול חברת אינטל, בגין חילולי השבת שהיא מבצעת, הגיע לידי "כיכר השבת" מייל שכתבה מנכ"לית החברה בישראל וסגנית נשיא 'אינטל' העולמי, מקסין פסברג, למאות העובדים.

"כולכם ודאי שמעתם או ראיתם בתקשורת את מה שהתרחש בשבת בהר-חוצבים", היא פותחת את המייל, הכולל מספר פסקאות בלבד.

"ברצוני לידע אתכם שעד שעות הצהריים המוקדמות הייתה במקום הפגנה שקטה שכללה מספר רב של חרדים כפי שסוכם עם הזרם המתון של המנהיגות החרדית לאחר דיונים עימם.

"לאחר שרוב המפגינים עזבו את המקום הגיעו כמאתיים מתפרעים, מזרם חרדי קיצוני, שניסו לפרוץ לבניין JR5".

לדבריו המנכ"לית: "המתפרעים הצליחו לפרוץ את הדלת לחניון, וגרמו נזק לבית הכנסת, כולל הוצאה של סידורי תפילה שנמצאו מאוחר יותר מושלכים על הגדרות. נזק נוסף שנגרם לדלת הכניסה לבניין תוקן חלקית במהלך הלילה, אך לצערי לא הספקנו להחזיר את הצמחייה בכניסה למצבה הקודם".

לסיום, היא מבהירה: "חשוב לי להדגיש כי הפעילות העסקית בירושלים הינה חוקית, לכן אנו נמשיך את השיחות עם מנהיגי העדה החרדית המתונים וזאת כדי לשמר את מרקם החיים העדין בירושלים תוך תוך שמירה על רציפות הייצור במפעל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר