מדבר לראשונה

האבא, אליעזר שליסל: "'לא תרצח' - לפני הכל"

אליעזר שליסל, שבנו ישי רצח באכזריות את שירה בנקי במצעד לפני שנה, מתמודד כעת מול מעצר של בן נוסף, מיכאל - ומדבר לראשונה: "הייתי רוצה לחבק ולנשק את אבא של שירה ז"ל" (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
האב הלא-גאה, אליעזר (צילום: עפר מאיר, ynet. תמונה ראשית: Yonatan Sindel/Flash90)

אליעזר שליסל, אביו של הרוצח ישי שליסל, מצהיר היום: "הייתי רוצה לחבק את אבא שלה, אורי", אמר. "הוא לא רצה להיפגש. שלחתי כמה שליחים, הוא אמר שקשה לו. זה היה בשנה שעברה. אני בהזדהות מלאה עם הכאב".

את הדברים אמר אליעזר שליסל מחוץ לבית משפט השלום בירושלים, שהאריך ביממה את מעצרו של בן אחר שלו, מיכאל. "הייתי מחבק ומנשק אותו", אמר אליעזר לכתב ynet. "אני מרגיש כאילו הילדה שלי נפגעה. אין לי שום קשר למעשה הזה. אין לנו מילים אפילו. אני אומר את זה בפירוש. 'לא תרצח' זה קודם להכל בתורה, עם סימן קריאה. אין לזה שום הצדקה. לכן אין לנו שום הזדהות עם המעשה", טוען בתוקף אליעזר שליסל.

כזכור, היום (חמישי) הוארך מעצרו של בנו השני, מיכאל, לאחר ששיחת טלפון שניהל עם אחיו הכלוא תועדה, ובה לכאורה ניסה ישי לשכנע אותו לפגוע היום במשתתפי המצעד. האח מיכאל טען בתגובה שלא רק שלא נענה לפנייה, אלא גם הביע הסתייגותו מהמעשה. בהקשר הזה טוען האב, אליעזר, שמקור הטעות במי שהאזין להקלטה. לדבריו, מיכאל אמר לישי כי הוא אינו מסכים לדברים וכי הם "בני פלוגתא" בנושא - חלוקים - ואילו המאזין הבין שהם חברים באותה פלוגה.

האב אליעזר שליסל הוסיף: "כולנו היינו בהלם מכך שישי רצח אותה, כמו כל עם ישראל. זה מאוד כאב למשפחה, ואנחנו בטוחים גם שכואב לישי. שמענו את זה גם ממנו בפירוש. הוא לא התכוון ממש להגיע לכזאת תוצאה. אבל מכאן להיכנס לפניקה מוחלטת של המשטרה ולהתנכל לבני משפחה שלמה שלא קשורים בכלל? הוא היה במעצר, חלקם לא ראו אותו, לא שמעו. אני לא ביקרתי אותו, לא דיברתי איתו שום דבר".

כזכור, עוד כמה מבני משפחת שליסל עוכבו לחקירה, אולם הם שוחררו תחת הרחקה ממקום המצעד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר