פרסום ראשון

סמכויות השבת: ראשי המפלגות דנו עם נתניהו

ראשי מפלגות הקואליציה נפגשו עם ראש הממשלה נתניהו ודנו, בין היתר, על החזרת הסמכויות על פתיחת עסקים בשבת בנושא לידי השר דרעי. בכיר בממשלה ל'כיכר': "זה הנושא הכי רגיש" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו, הבוקר (צילום: Ohad Zwigenberg)

ראשי המפלגות החברות בקואליציה נפגשו הבוקר (ראשון) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ודנו, בין היתר, על נושא פתיחת עסקים בשבת והחזרת הסמכויות לשר הפנים אריה דרעי.

ל"כיכר השבת" נודע כי במהלך הישיבה דנו ראשי המפלגות על נושא העברת הסמכויות לשר הפנים, בין היתר הועלתה הסוגיה המשפטית האם הדבר מצריך את אישור הכנסת. ואם אכן יצטרכו הרי שיתכן שכבר השבוע, לפני היציאה לפגרה, הכנסת תאשר את ההעברה.

במידה והעברת הסמכויות לא זקוקה לאישור הכנסת, לנתניהו יהיו עוד מספר ימים בכדי לקבל החלטה סופית האם להעביר את הסמכויות לדרעי, לאחר שבית המשפט נתן אורכה עד לתגובת המדינה לעתירת המרכולים.

כמו כן, הוחלט שראשי המפלגות ייפגשו כבר מחר (שני) פעם נוספת עם ראש הממשלה, שכן יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן לא נכח בישיבה, ובנוסף לא היה מספיק זמן לדון בנושא, לכן - כאמור - הוחלט לקיים ישיבה נוספת.

"זה הנושא הכי רגיש שהיה בממשלה", אומר בכיר בממשלה בשיחה עם "כיכר השבת": "מצד אחד יש שרים וח"כים בליכוד שיודעים שדרעי לא יאפשר כשר הפנים את פתיחת החנויות ויתנגדו להעברת הסמכויות, מצד שני החרדים לא ישבו בממשלה שתאשר פתיחת עסקים בשבת, הנושא הזה יכול לגרום לתזוזות בממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר