"די להתנצל"

הגר"ד יוסף: "אם אין תלמידי ישיבות, איך ננצח במלחמה?"

חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף קורא לתלמידי הישיבה להפסיק להתנצל: "אם אין תלמידי ישיבות, איך ננצח? זו הזכות שלנו. די להתנצלויות, צריכים להיות גאים. בזכות התורה החיילים מנצחים" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגאון רבי דוד יוסף (צילום: בן ציון שריף. תמונה: יעקב כהן)

חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף קורא לבני התורה להפסיק להתנצל על עצם היותם לומדי תורה ואומר כי ללא לימוד התורה הצבא לא יכול לנצח.

בסיום שיעורו השבועי, המועבר כאן ב"כיכר השבת", התייחס הגר"ד יוסף לכוח לימוד התורה ואמר: "בואו ונעשה חשבון נפש, אנחנו כל הזמן צריכים - לכאורה - להתנצל ולהסביר, כשבאים החילונים ומדברים למה בני התורה לא הולכים לצבא.

"אבל בואו נשב ונחשוב לעצמינו, כשאנחנו אומרים שהם 'ממיתים עצמם באוהלה של תורה' ובגלל זה החיילים מנצחים - אנחנו לא סתם מחפשים תירוצים, זו האמת, כולנו מאמינים בזה באמונה שלימה".

חבר המועצת הוסיף: "אלמלא לומדי התורה, תכפיל את הצבא עשר פעמים זה לא יעזור. כוח פיזי לבד וצבא גדול חזק לבד לא מספיק, צריך סיעתא דשמיא. לא יעזור כלום. אנחנו צריכים שהקב"ה ילחם בשבילנו".

לדבריו: "אם אין תלמידי ישיבות, איך ננצח? זו הזכות שלנו. רוצים שהקב"ה ישמור עלינו? זה לימוד התורה. די להתנצלויות, צריכים להיות גאים. יש לנו תורה, בזכותה החיילים מנצחים, צריכים להגיד להם תודה".

צפו בדברים המלאים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר