"תיק 1000"

נקבע מועד לחקירת ראש הממשלה בנימין נתניהו

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי להיחקר תחת אזהרה השבוע, ע"י חוקרי להב 433, וייתכן שהחקירה תתקיים כבר מחר - יום שני, במעון רה"מ, כך מדווח ב'חדשות 2' (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ראש הממשלה נתניהו, הבוקר (צילום: Alex Kolomoisky/POOL)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ייחקר תחת אזהרה כבר השבוע, יתכן שהחקירה תתקיים כבר מחר - יום שני, במעון ראש הממשלה.

על פי הדיווח בחדשות 2, חוקרי להב 433 הצליחו לתאם עם לשכת רוה"מ מועד מוסכם לחקירת נתניהו.

הבוקר, התייחס נתניהו בפתח ישיבת שרי הליכוד לחקירה נגדו ואמר: "אני מציע לאופוזיציה להירגע ולשלוח צפירת הרגעה לחייטים", כשהוא מכוון לקולות הצהלה מכיוון גורמים אופוזיציוניים לו בפוליטיקה ובתקשורת, שכבר מדמיינים את היום בו יודח נתניהו מתפקידו הרם.

בינתיים, אתר 'הארץ' מפרסם כי בקבלה שיטתית של טובות הנאה ומתנות מידיהם של כמה בעלי הון, חלקם מקורבים אליו. לא מדובר במעטפות כסף או העברות בנקאיות שמנות, אך גם לא במתנות פעוטות ערך וסמליות, כמו זר פרחים ליום הולדת או סביבונים לחנוכה.

"המתנות המדוברות הן יקרות ערך, לעתים בעלות של אלפי שקלים למתנה אחת. והיו הרבה מאוד מתנות כאלה; במשטרה חושדים שהשווי המצטבר של המתנות יכול להגיע למאות אלפי שקלים".

כזכור, נתניהו חשוד בקבלת מתנות אסורות מאיש עסקים ישראלי ואיש עסקים מחו"ל. אתמול דווח ב'חדשות 2' כי המיליארד רון לאודר, מקורבו לשעבר של נתניהו ומי שמחזיק בין היתר בחלק מהשליטה בחברת בערוץ 10, העיד בשבועות האחרונים בפרשת השחיתות החדשה הנחקרת במשטרה ונוגעת לטובות הנאה שקיבל לכאורה ראש הממשלה.

עוד דווח, כי היועמ"ש אביחי מנדלבליט נפגש עם נתניהו כבר לפני כשבועיים ובפגישה שהייתה ב"אווירה קשה" הוא עדכן אותו כי אישר לפתוח בחקירה פלילית נגדו, וכי חוקרי המשטרה יתאמו עמו חקירה באזהרה בימים הקרובים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר