קידוש השם

ויראלי: בני הזוג החרדים שפינו את מקומם לאם המוסלמית ותינוקה

שברו את הרשת: זוג חסידי אמריקני שפינה את מקומו - שתחילה פונה עבורו - עבור תינוקה הרעב של אם מוסלמית צעירה, ברכבת התחתית, ריגש גולשים רבים: "זו אמריקה" (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
התמונה שמרגשת את הרשת (צילום: ג'קי סאמרס)

צעיר אפרו אמריקני בשם ג'קי סאמרס שנסע בסאבוויי (הרכבת התחתית) של ניו יורק, שבר את הרשת עם התמונה שהוא העלה מנסיעתו זו.

הכל החל בויתור שלו על המקום בו ישב ברכבת הצפופה, לטובת בני זוג חרדים, חסידים, כדי שיוכלו לשבת יחדיו. זמן לא רב לאחר מכן הפתיעו אותו בני הזוג כשהם קמו מבמקום שנתן להם - לטובת אישה מוסלמית ותינוקה הרעב.

בפוסט שזכה לקרוב לעשרות אלפי לייקים ושותף על ידי עשרות אלפים אחרים כתב סאמרס בין השאר: "אני מוותר על המקום שלי, כדי שזוג חסידים יוכלו לשבת ביחד. הם מתרוצצים, כדי שאימא מוסלמית תוכל להאכיל את התינוק שלה. זאת אמריקה עבורי: אנשים שנותנים לאנשים להיות אנשים".

בעיתון 'ניו-יורק דיילי מייל' הדגישו, כי מספר מגיבים שיבחו את רגישות שבפוסט של סאמרס, על רקע קמפיין הבחירות של הנשיא האמריקני, דונלד טראמפ, שלדבריהם עורר גזענות ושנאת זרים. העיתונאית ליזה סמית שווארץ ציינה, כי "זה מה שהופך את אמריקה לגדולה שוב. תודה לך ששיקמת מעט מהאמון שלי באנושות".

כאמור, תמונת הזוג החסידי יושב במקומו השני בסמוך לאם המוסלמית אותה העלה סאמרס לצד דבריו הללו, הפכה לוויראלית תוך שעות ספורות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר