עד לחמישי בערב

הוארך מועד מכירת הכרטיסים לנסיעה למירון

משרד התחבורה מוסיף עוד יממה לתקופת מכירת הכרטיסים לנסיעה למירון בל"ג בעומר המתקרב. ברקע: החשש מלחץ גובר על מערכת ההיסעים שעלולה לקרוס עוד יותר מתמיד (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
העומס בדרך להר בל"ג בעומר (צילום ארכיון: שמוליק ויינשטוק - חדשות 24)

הלחץ הגובר בעקבות מכירות לא-רשמיות של כרטיסי נסיעה למירון בל"ג בעומר וכן בגלל החפיפה בין יום זה לבין יום לימודים רגיל בשונה מתמיד, גורם למשרד התחבורה להודיע היום (רביעי) להאריך את מכירת הכרטיסים עד למחר בערב.

כידוע, מבצע הסעת ההמונים למירון הוא המבצע התחבורתי הגדול ביותר במדינת ישראל המאפשר הגעה של מאות אלפי נוסעים אל ציון קבר הרשב"י באמצעות התחבורה הציבורית.

אלא שכאמור השנה, בשל דחיית חופשת הלימודים ברשתות החינוך הכלליות מיום ל"ג בעומר, הובע החשש כי על אף ההוראה להשתמש כתמיד באוטובוסי הסעות תלמידים לנסיעה למירון, בפועל העומס האנושי יוביל לכך שהביקוש יגבר על ההיצע.

כמו כן, נחשפה מכירת כרטיסים לא רשמית, באופן מרוכז, מתחת לאפו של משרד התחבורה - בעיקר על ידי מספר חסידויות בעיר בני ברק.

הודעת המשרד

לכן נוצר הצורך לקבע מראש את רף הציפיות של ציבור הנוסעים למירון - בהתאם לכמות הכרטיסים שהוקצו מראש לשם כך, ולהארית את מועד מכירתם עד למחר (חמישי).

בהודעה נכתב: "משרד התחבורה מבקש מהאזרחים שלא רכשו כרטיס נסיעה מראש, להימנע מהגעה למוקדי יציאת האוטובוסים, במטרה למנוע עיכובים מיותרים של נוסעים שרכשו כרטיסי נסיעה".

"המשרד קורא לציבור הרחב, המבקש להשתתף בחגיגות ל"ג בעומר במירון, לרכוש מבעוד מועד את כרטיסי הנסיעה בתחבורה הציבורית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר