איתמר בן-גביר:

"הימין הפך לשק חבטות; אולי משפחות פשע איימו?"

האבטחה סביב מפכ"ל משטרת ישראל דודי כהן תוגברה היום משמעותית, בעקבות מכתב מאיים שקיבל. "סומנת לעולם הבא, יום הדין שלך קרב", נכתב. על-פי הדיווחים, השב"כ ממקד את החקירה בימין הקיצוני. פעיל הימין איתמר בן-גביר ל"כיכר השבת": "הימין הפך לשק חבטות עבור כל אדם שמחפש כותרות" (פוליטי)

ניצן ארליך | כיכר השבת |
המפכ"ל. (פלאש 90)

המשטרה תגברה הערב (ראשון) את האבטחה סביב מפכ"ל המשטרה דודי כהן, בעקבות איומים על חייו.

על-פי דיווח בערוץ 2, קיבל המפכ"ל בימים האחרונים מכתב איום, בו נכתב בין-היתר "אתה סומנת לעולם הבא" וכי "יום הדין שלך קרב".

השב"כ, כך דווח, ממקד את החקירה דווקא בימין הקיצוני - משום דברים שאמר באחרונה המפכ"ל נגד המתיישבים שפועלים במסירות-נפש נגד הקפאת הבנייה. "הפורעים חצו הפעם קו אדום", אמר.

הדיווח הפעם, התקבל בעצבים בקרב פעילי אנשי ארץ-ישראל השלימה.

"הימין הפך להיות שק אגרוף של כל אדם שמחפש כותרת", אומר הערב פעיל הימין איתמר בן-גביר בשיחה עם 'כיכר השבת'.

"מאז פרסום הידיעה על-ידי אמנון אברמוביץ בערוץ 2, קיבלתי עשרות שיחות של עיתונאים וכתבים שמתעסקים עם הנושא. אם זו לא הייתה מציאות, זה היה מצחיק", אומר בן-גביר.

"יושב אברמוביץ', בשעה שמונה ודקה, ובפנים חמורות סבר מאשים את הימין. מכאן, יש ריטואל קבוע שהימין הופך לשק חבטות. ליבי עם אמנון שאין לו מה למכור, אז הוא מייצר ידיעות".

ובאשר לעניין עצמו, הוא אומר: "את מי הוא מעניין? למה שהוא יעניין אותנו? אמרו בעבר שהוא אויים על-ידי משפחות פשע, אז מי אמר שהמכתב לא נשלח על-ידי משפחות פשע?"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר