"נהיגה רשלנית"

פטירת עו"ד אלקנה בישיץ ז"ל: נהג המשאית מואשם בגרימת מוות

הפרקליטות הגישה לבית המשפט כתב אישום נגד נהג המשאית סלימאן בן יוסף עותמאן, בגין גרימת מותו של עו"ד אלקנה בשיץ ז"ל, לאחר שחסם את נתיב נסיעתו (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
עו"ד אלקנה בישיץ ז"ל וזירת התאונה (צילום: ארכיון 'כיכר השבת', יחזקאל איטקין - זק"א)

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה הבוקר (שלישי) לבית המשפט לתעבורה מחוז מרכז כתב אישום נגד סלימאן בן יוסף עותמאן, תושב אבו גוש, בגין גרימת מוות בנהיגה רשלנית של עו"ד החרדי אלקנה בשיץ ז"ל .

על פי כתב האישום, ביום התאונה סמוך לשעה 09:20, נהג הנאשם במשאית משא חורג בכביש 443 בקטע הכביש שבין צומת מכבים לבין מחסום מכבים.

תיעוד מחריד: כך עו"ד אלקנה בישיץ נהרג (מצלמת אבטחה)

בכתב האישום מתואר כי סלימאן "התקרב למחסום בנסיעה איטית, על השול הימני בכביש, זאת על מנת לבצע פניית פרסה במחסום. באותה העת, התקרב למחסום אלקנה בשיץ ז"ל כשהוא רוכב על קטנוע, בעודו נוסע בנתיב השמאלי מבין שני הנתיבים, במהירות גבוהה.

"בשלב זה, סטה הנאשם בחדות שמאלה במטרה לבצע את הפנייה, באופן שחסם באמצעות משאית המשא את שלושת הנתיבים ובהם נתיב נסיעת המנוח. המנוח, שהבחין בנאשם חוסם את נתיב נסיעתו בלם בלימת חירום, התנגש עם דופן ימין של הקטנוע בדופן שמאל של משאית המשא ונהרג במקום".

הלוויתו של עורך הדין אלקנה בישיץ (צילום: דוד זר)

כזכור, עו"ד אלקנה בישיץ ז"ל נהרג בתאונת דרכים קטלנית בין האופנוע בו נהג למשאית סמיטריילר ליד מחסום מכבים בכביש 443. העו"ד המוכר הותיר אחריו ארבעה ילדים ומכרים רבים.

תחילה עצרה המשטרה את נהג המשאית בחשד לנהיגה ברשלנות שגרמה למותו של בישיץ, אך יממה לאחר מכן שחרר אותו ביהמ"ש למעצר בית תחת תנאים מגבילים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר