התפתחות מפתיעה

המחסל מבני-ברק מכחיש: "לא ביקשתי דרכון גרמני"

יממה אחרי הדיווחים כי הדרכון הגרמני בה השתמשו מחסלי מחמוד אל מבחוח היה מקורי, מגיב בעל הדרכון, הרב מייקל בודנהיימר: "אמנם ההורים שלי נולדו בגרמניה, אבל אני נולדתי בארצות הברית ומשם הדרכון שברשות. מעולם לא ביקשתי דרכון גרמני". כל הפרטים (חרדים)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בודנהיימר מציג את הדרכון, אתמול (צילום: מעריב)

התפתחות מפתיעה בפרשת חיסולו של המחבל מהחמאס מוחמד אל מבחוח. חקירת האבו-דאבים מעלה שרק דרכון אחד משבעת הדרכונים המזוייפים, בהם השתמשו המחסלים אכן היה מקורי וזהו דרכונו של... האברך מבני ברק, מייקל בודנהיימר.

לפי ה"דער שפיגל" הגרמני, שראה אור אמש, הגיע האברך או אולי מישהו שהציג את עצמו בזהותו, כבר לפני כשנתיים למשרדי ההגירה בגרמניה, הציג עצמו כבנו של יהודי אזרח גרמניה מלפני השואה, ובהתאם לחוק קיבל בו במקום אזרחות גרמנית ודרכון גרמני.

לדברי הגרמנים הדרכו הספציפי הזה על שמו של מייקל בודנהיימר, בתצורתו המקורית מיוני 2008 הוא ששימש את מי שפעל במסגרת חוליית המחסלים והופיע כ...מייקל בודנהיימר.

בבית האברך הרב מיכאל בודנהיימר בבני מופתעים מהכל, וגם מההתפתחות החדשה. בני המשפחה אומרים שהאברך בכלל מוצאו מארצות הברית, והוא לא היה כלל בגרמניה ולא ביקש כל דרכון.

אתמול הגיב בודנהיימר למעריב: "אמנם ההורים שלי נולדו בגרמניה, אבל אני נולדתי בארצות הברית ומשם הדרכון שברשות. מעולם לא ביקשתי דרכון גרמני, ולא היה ברשותי אחד כזה. כל הסיפור הזה לא שייך לי והוא לא מפחיד אותי. יש בורא עולם‭."‬

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר