פרסום ראשון

סוף להכחשות? מוצרי בשר ה´יראים´, ישווקו בשפע שוק

הכשר הבית של הגר"ח קנייבסקי, ה"יראים", יחל לשווק את מוצרי הבשר שלו ברשת "שפע שוק" כבר לקראת חג הפסח הקרוב. מדובר במכה למארגני החרם נגד הרשת החרדית, שטענו כי הגר"ח הורה שלא לקנות ב"שפע שוק". מקורבים לגר"ח: מותר לקנות ברשת (חדשות חרדים)

דוד כהן | כיכר השבת |

דרמה בענף הכשרות: הכשר הבית של הגר"ח קנייבסקי, ה"יראים", יחל לשווק את מוצרי הבשר שלו ברשת "שפע שוק" כבר לקראת חג הפסח הקרוב.

המהלך מהווה מכה קשה עבור יוזמי החרם כנגד "שפע שוק" שכבר ראו לנגד עיניהם את הרחבת החרם נגד הרשת, שבבעלותה עומד דודי וייסמן.

לפני כשבועיים, פורסמו בכלי התקשורת תמונות בהם נראו ראשי "שפע שוק" מצטלמים לצדו של מרן הגר"ח קנייבסקי. מאוחר יותר הם סיפרו כי הגר"ח קנייבסקי ברכם ב"שפע והצלחה".

כבר למחרת התפרסמה מודעה בעיתון ה"מודיע" המזוהה עם יוזמי החרם, ובה הכחשה גורפת מצד ביתו של הגר"ח קנייבסקי. במודעה נאמר כי הגר"ח אוסר לקנות ב"שפע שוק".

מלחמת הכחשות לא תמה ויומיים אחר כך הופיעו בעיתונים היומים "יתד נאמן" ו"המבשר" מכתב שבו נמסר מבית הגר"ח הכחשה על ההכחשה: הגר"ח קנייבסקי, נאמר במודעה, אינו אוסר לקנות ב"שפע שוק".

אך אותם גורמים אינטרסנטים לא חדלו ממערכת הכחשות: הם טענו כי בידם הקלטות שבו אמר להם הגר"ח קנייבסקי כי הוא אוסר לקנות ב"שפע שוק".

במקביל, מלחמת הפשקווילים בין "שפע שוק" לרשת המתחרה, "יש" עברה מהעיתונים היומים לקירות בני-ברק וירושלים.

עתה, כשייכנסו מוצרי הבשר של הגר"ח אל שפע שוק, נדמה כי המלחמה תמה.

לפי מה שנודע ל"כיכר השבת", כבר במהלך החודשים האחרונים התגבשה הסכמה בין מנהלי הרשת החרדית לבין רבני מערכת הכשרות ה"יראים" שבראשה עומד הרב שבח רוזנבלט, מבני משפחתו של הגר"ח קנייבסקי.

בסיכומים בין הצדדים הוחלט כי לקראת חג הפסח הבעל"ט תחל רשת "שפע שוק" לשווק את מוצריה של גוף הכשרות המזוהה עם הגר"ח.

אחד מבני ביתו של הגר"ח קנייבסקי אמר ל"כיכר השבת" שדעתו של הגר"ח קניייבסקי כדעת הגרא"יל שטיינמן, שמתיר לקנות ברשת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר