בלעדי ל"כיכר השבת"

גורם בלשכת הרב לנדא: "הוא קיבל אישור מבעלזא"

בעקבות הפרסומים על מעבר כביכול של מחלבת ´יד מרדכי´ בצפון - מכשרות ´מחזיקי הדת´ לרב לנדא, אומר גורם בכיר בלשכת הרב בשיחה עם ´כיכר השבת´: "הרב לנדא ביקש אישור מכשרות ´מחזיקי הדת´". לדבריו, "מדובר בפס ייצור של בעלזא - שמוצריו לא שווקו בכלל לאף חנות". וגם: העדכון של אתר החברה (חרדים)

מנחם כץ | כיכר השבת |

סערה בכוס חלב: בלשכת רבה של בני-ברק, הגרמי"ל לנדא שליט"א, קיבלו בחיוך את הדיווחים על המעבר של מחלבת 'יד מרדכי' בצפון - מכשרות 'מחזיקי הדת' של בעלזא, לכשרותו של הרב לנדא.

שבועות לאחר הסאגה שטלטלה את עולם הכשרות - בעקבות העזיבה הצורמת של הרב לנדא את כשרות 'שטראוס מהדרין', נחשף בשבוע שעבר בשבועון החרדי 'בקהילה', כי הרב לנדא יקבל לידיו מחלבה קטנה בצפון הארץ.

בצהריים, דווח כי מדובר במחלבת 'יד מרדכי' של 'מחזיקי הדת'. המדווחים החלו לפרשן את המהלך והתפלפלו בסוגיית "השגת גבול"...

מבירור שערך "כיכר השבת" אמש (שלישי), עולה כי לא דובים ולא יער. לא "סגירת מעגל", לא "נקמה מתוקה" וגם לא "השגת גבול". פשוט כלום.

קו הייצור במחלבת 'יד מרדכי', עליו פיקח ומפקח 'מחזיקי הדת', ייצר מוצרים בצורה פרטית לכל מוסדות התורה של חסידות בעלזא בישראל.

ראשי החסידות, העדיפו מוצרים ממחלבה קטנה, בכשרותם, שתספק להם מוצרים - אותם ירכשו בסיטונאות, ובכך יחסכו בעלויות הרבות של רכישת מוצרי חלב מחברה גדולה.

"הרב לנדא, כפי שתמיד נהג בעבר לפני שהוא נכנס לחברה בה יש כשרות נוספת, ביקש אישור מכשרות 'מחזיקי הדת'", אומר ל"כיכר השבת" גורם בכיר המקורב לרב לנדא.

לדבריו, "הדבר האחרון שאפשר להגיד על הרב לנדא, זה את צמד המילים 'השגת גבול'".

האם כעת נראה על מוצרי המחלבה את 2 הכשרויות יחד, שאלנו את אותו גורם וזה השיב: "ממש לא. המוצרים שיוצרו בפס הייצור של 'מחזיקי הדת' - לא שווקו לשום חנות. הם היו לתוצרת פרטית עבור מוסדות בעלזא.

"כעת, לראשונה, המוצרים ישווקו גם לחנויות בריכוזים רבים ברחבי הארץ, הנוהגים לאכול מוצרים בהשגחתו של הרב לנדא. אין פה שום עניין של 'השגת גבול', הכל מתוך שיתוף-פעולה הדדי".

מי שייכנס לדף האינטרנט של מחלבת 'יד מרדכי', וילחץ על "כשרויות החברה", יראה, זה לצד זה, את כשרות 'מחזיקי הדת' והרב לנדא, לצד רב המושב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר