מסעיר את הרשת

אחרי 7 שנים: ה'מלאך' הספרדי איציק סודרי יזכה בסנדקאות

איציק סודרי הופתע הבוקר כשפוסט בפייסבוק שחיפש מלאך חרדי שסייע לילדה חולה לפני 7 שנים הציף אותו מכל עבר, עד שגילה כי אם הילדה מבקשת לזכותו בסנדקאות (אנשים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
איציק סודרי (צילום ארכיון: אהרן והב - כיכר השבת)

הפתעה של ממש ציפתה הבוקר (חמישי) לאיציק סודרי, לשעבר דובר תנועת ש"ס, לאחר שהתברר כי אישה שנדרה נדר לפני כשבע שנים, לתת לו לשבת כסנדק בברית לבנה, פרסמה פוסט בפייסבוק בחיפושים אחריו.

הסיפור החל בפוסט שעלה בקבוצת הפייסבוק "סופר מאמא", שם סיפרה אישה כי היא אמורה ללדת בקרוב את בנה והיא מחפשת אדם "שלפני 7 וחצי שנים נדרתי נדר שישב לי סנדק".

האישה סיפרה כי בזמנו, בתה הבכורה עברה תאונת דרכים בגיל חודש והייתה בין חיים למוות. "בתל השומר פגשנו אדם מלאך שבלי להכיר אותנו נתן את הנשמה", היא מספרת. "אני לא אלאה במה שהיה רק שנדרתי נדר שבמידה וייוולדו לי 2 בנים, בבן הראשון חמי יהיה סנדק והוא בשני".

כדי שיסייעו לה באיתורו של הסנדק המבוקש, היא מתארת כי שמו איציק, "חרדי ממוצא ספרדי, אמור להיות בשנות ה-30 לחייו, גר באיזור פתח תקווה אולי בני ברק, בחור גבוה, נאה, מפולפל ודי מקושר חברתית (קישר אותנו באלפון עם הרב פירר ועוד אנשים מכובדים), אם אני לא טועה היתה לו גם קרבה כלשהיא לשר אלי ישי".

בקשתה שמי שמכירה אדם שעונה על התיאור שתעדכן אותה, חוללה פלאים והרשת סערה וגעשה סביב המקרה ובתוך זמן קצר זוהה איציק סודרי, כמלאך המדובר.

בשיחה עם "כיכר השבת", אומר סודרי, כי "התרגשתי והופתעתי. ברוך השם זכיתי בחיי לעזור ללא מעט אנשים ותמיד מחמיא ומרגש שזוכרים ומוקירים. עברו הרבה שנים אז אני לא בקיא בפרטי המקרה ואני שמח שכנראה עזרתי, אבל לא בזכותי עזרתי אלא בזכות מעמדי וכוחי בתוך תנועת ש"ס, שקמה כמטרה רק לעזור ולסייע. אני רק שליח קטן".

לאחר פרסום הדברים ב"כיכר השבת" הועלתה האפשרות כי מדובר בגיסו של סודרי, איש העסקים איציק לוי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר