בעקבות 'כיכר השבת'

במושב החרדי מרוצים: המפגע המסוכן נאטם

מגדל שפתחו היה פעור לרווחה, והפחיד את בני ישיבת הרי יהודה ותושבי מושב בית מאיר לאחר שנערים נפלו אליו וכמעט שילמו בחייהם, נאטם כעת - יומיים אחרי הפרסום ב'כיכר השבת' (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הפתח האטום, היום (באדיבות המצלם)

מטיילים רבים בשמורת הטבע 'המסרק', כמו גם תושבי הישוב בית מאיר ובני הישיבה במקום, פגשו היום (רביעי) במחזה ששימח אותם: עבודות איטום של פתח המבנה העמוק והמסוכן שנמצא במקום.

כזכור, ב"כיכר השבת" פורסמו חששותיהם של רבים מהאנשים החולפים במקום שבהרי יהודה, או המתגוררים בסמוך, מפני נפילה נוספת של נערים אל תוך המבנה המיושן ששימש בעבר כמגדל ומאגר מים לאזור.

פחדם גבר, בעיקר לאחר הנפילה של תלמיד הישיבה לפני כשבוע, שחולץ מעומק ה'מאגר' בתום שעות של פעילות לוחמי כב"ה, כשהוא פצוע באורח בינוני.

כפי שדווח, מקרה זה אינו היחיד, ובעבר הלא רחוק אירעו נפילות נוספות של נערים, שהשתחלו אל פתח המגדל שרץ להם כחלק ממעשי משובה, או שמעדו ונפלו לשם באקראי.

תיעוד מחילוץ הנער החרדי שנפל לבור (צילום: דוברות איחוד הצלה סניף מבשרת ציון)

"למה מחכים", תהו התושבים בכאב, "שעוד צעירים או ילדים החולפים באזור בעונה זו של טיולי 'החופש הגדול', יפלו לעומק המאגר הריק? זה ענין של זמן עד שה'עסק' הזה ייגמר במוות חלילה". "חובה לטפל במפגע הנורא הזה - לא היום. אתמול...", סיכמו שכנים אחרים.

בשעות האחרונות, כאמור, בעקבות הפרסום ב"כיכר השבת", הגיעו אל המקום אנשי רשות הטבע והגנים, שבאחריותה שמורת הטבע שבקצה שלה ממוקם המבנה המסוכן, ואטמו את פתחו המסוכן.

בהכנת הכתבה השתתף חיים גולדברג

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר