תיעוד מבית המשפט

הדוקר מ"ר' הלל" נשלח לאשפוז ב'איתנים'

תלמיד ישיבת 'כנסת הגדולה' שדקר בשבוע שעבר את חברו לספסל בית המדרש נשלח לאשפוז בבית החולים הפסיכיאטרי 'איתנים'. בשלישי: כתב אישום בחשד לניסיון רצח (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בית משפט השלום בירושלים שלח היום (ראשון) את תלמיד ישיבת "כנסת הגדולה" (ר' הלל') במודיעין עילית, שדקר בשבוע שעבר את חברו שנפצע באורח קשה, לאשפוז בבית החולים הפסיכיאטרי 'איתנים'. במהלך הדיון עודכן בית המשפט כי בכוונת הפרקליטות להגיש נגדו, כבר ביום שלישי, כתב אישום בחשד לניסיון רצח.

הפסיכיאטר המחוזי המליץ לשלוח את החשוד להסתכלות פסיכיאטרית. עורך דינו, בן מעוז, אמר ל"כיכר השבת": "מצבו הנפשי כרגע הוא קשה מאוד, הוא זקוק לטיפול ובדיקה מקיפה כמה שיותר מהר

בערב שבת דווח ב"כיכר השבת" כי תלמיד הישיבה שנדקר ומצבו הוגדר קשה שוחרר מבית החולים וחזר לישיבתו במודיעין עילית, זאת פחות משבוע לאחר הדקירה שהחרידה את הישיבה.

ביום חמישי, בשעות הערב הגיע הבחור תלמיד ועד ב' לישיבה והתקבל על ידי חבריו בצורה הראויה והמכובדת זאת בשל חולשתו הרבה לאחר המקרה המצער, וביום שישי בירך בשם ומלכות בנוכחות רבים מחבריו:"ברוך שעשה לי נס במקום הזה". לדבריו חבריו, מדובר בנס של ממש, זאת לאחר שברגעים הראשונים שלאחר הדקירה מצבו הוגדר קשה מאוד.

כזכור, בשבוע שעבר, נטל החשוד סכין ששייך לישיבה ודקר את חברו 3 דקירות ולאחר מכן נמלט לאחד החדרים בפנימיה.

תלמיד ישיבה שהגיע ראשון לזירה, תיאר ל"כיכר השבת" את שהתרחש בזירה: "שמעתי צעקות שבחור התעלף, רצתי אל המקום כדי להגיש עזרה, וראיתי את חבר שלי כשהוא שרוע על הרצפה, מדמם, ברחבה שבתוך הישיבה. ניגשתי אליו, ומיד הבנתי שכמובן לא מדובר בהתעלפות, אלא במקרה חמור הרבה יותר. בחורים שעמדו הסמוך הזעיקו מיד אמבולנס. אחרי שהורידו ממנו את החולצה, הבינו כולם שמדובר שזו לא דקירה עם איזה עט, אלא דקירה עם השלכות חמורות". סיפר הבחור.

מדוברות המשטרה (מחוז ש"י) נמסר היום: "היום הוגשה הצהרת תובע והוארך מעצרו של החשוד בדקירה בישיבה בעיר מודיעין עלית. בתאריך 26.8.18, אירע אירוע דקירה בין שני תלמידי ישיבה בעיר מודיעין עלית. מחקירה ראשונית עולה כי בעקבות סכסוך שהתגלע בין השניים החשוד דקר באמצעות סכין את חברו וגרם לפציעתו באורח בינוני (על פי גורמי רפואה)".

"כוחות משטרה איתרו תוך זמן קצר את החשוד קטין כבן 17 עצרו אותו לחקירה בחשד לניסיון רצח. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והיום הוגשה הצהרת תובע בבית משפט השלום בירושלים ומעצרו הוארך עד לתאריך 04.09.18".

עוד בנושא:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר