פרסום ראשון

הגר"א רובין חתם על מכתב תמיכה ב'אגודה' ברחובות

למרות מסע לחצים מצד גורמים פוליטיים, הגאון הרב אברהם רובין, ראש בד"ץ מהדרין, חתם על מכתב תמיכה ברשימת 'אגודת ישראל' בראשות פנחס הומינר, ברחובות. צפו (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: למרות מסע לחצים מצד גורמים פוליטיים בעיר, הגאון הרב אברהם רובין, רב בית הכנסת פא"י ומרבניה הבולטים של העיר רחובות, ראש בד"ץ מהדרין, חתם על מכתב תמיכה והורה לציבור להצביע לרשימה החסידית-חברתית 'אגודת ישראל' בראשות פנחס הומינר, בבחירות למועצת עיריית רחובות.

"לקראת הבחירות למועצת העיר רחובות תשע"ט", כתב הגר"א רובין במכתבו, "הרינו להודיע את יושרו, נאמנותו ומסירותו של נציג ציבור שומרי התורה והמצוות בעירנו, הרב פנחס הומינר הי"ו אשר ניחן בכישורי עשייה רבים לתועלת הציבור ולתועלת קידום ענייני הדת בעיר".

עוד כתב הגר"א רובין כי "חובה לציבור יראי ה' להצביע עבורו לרשימה שסימנה באות ג', ולסייע ככל האפשר, ועל ידי זה יתקדש שם שמים ברבים".

"תמיכתו של הגאון הרב רובין ברשימה שלנו מצטרפת לתמיכת מועצת גדולי התורה, ושל קהלים רחבים שיצביעו לנו בבחירות הקרובות", אומר ראש הרשימה פנחס הומינר בשיחה עם 'כיכר השבת', "בבחירות הקרובות אנחנו נהיה הפתעת הבחירות של רחובות וניכנס למועצה כסיעה גדולה, וככוח חברתי משפיע".

כזכור, יו"ר הרשימה-החסידית חברתית אגודת ישראל ברחובות, פנחס הומינר, הודיע לפני כשנה על ריצה עצמאית למועצת עיריית רחובות, במסגרת רשימה המורכבת מאגודת ישראל ופעילים חברתיים מוכרים ברחובות.

מלבד הרשימה בראשות הומינר, דגל התורה וש"ס רצות ברשימה נפרדת, וקהילת חב"ד בעיר תומכת בבית היהודי.

גורמים פוליטיים חרדים ברחובות עלו לרגל בשבועות האחרונים ופקדו את ביתו של הגר"א רובין במטרה להפעיל עליו לחצים כדי שיתן את תמיכתו לרשימת שס"ד של דגל התורה וש"ס או לכל הפחות לגרום לו להישאר על הגדר, אך כאמור בסוף השבוע הוא פרסם מכתב למען רשימת ג'.

בימים האחרונים נערך סקר ברחובות שהוזמן על ידי מטה הומינר ובוצע על ידי מכון הסקרים 'פאנלס פוליטיקס' בראשות הסוקר מנחם לזר, והוא מעניק להומינר 2 מנדטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר