פתח תקווה

הגר"ש כהן בבכי: "מעולם לא נתתי לאינטרסים להיכנס להחלטות"

באירוע בחירות בעיר פתח תקווה, נשיא מועצת חכמי התורה הגאון חכם שלום כהן נשנק בבכי ואמר: "מעולם לא נתתי לאינטרסים אישיים להיכנס להחלטות שלי" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ש כהן, אמש (צילום: יעקב כהן)

נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן ויו"ר ש"ס השר אריה דרעי השתתפו אמש (ראשון) בכנס בחירות בעיר פתח תקווה וקראו לציבור להירתם למערכה.

בדבריו אמר יו"ר ש"ס השר אריה דרעי "לציבור הספרדי יש את העצמאות שלו. לפני 35 שנה לא היה כאן כלום בפ"ת. הכל זה בזכות פעילותו של מרן. לנציגים כאן יש אחריות על מה שקורה בעיר. בלעדיהם, מי יטפל בתלמודי תורה, ברווחה, בנוער ובשאר הדברים, צריך לתת להם כח".

בהמשך דבריו התייחס השר דרעי להחלטה של ש"ס לתמוך במועמדתו של רמי גרינברג לראשות העיר: "הייתי משוכנע שנמשיך עם ראש העיר ברוורמן, אבל במהלך המו"מ התנהלו איתנו בזלזול והייתה כלפינו אפליה. הציעו לנו הכי פחות דברים מכולם ובזלזול. הפכו אותנו לגלגל שלישי".

לדבריו, הוא ביקש מנציגי ש"ס בעיר לנהל מו"מ יחד עם המפלגות החרדיות בעיר כדי שלא יהיה פילוג חרדי בעיר: "ביקשתי מהם אפילו לוותר על חלק מהפקידים כדי שתהיה אחדות", סיפר דרעי. כשראיתי שהדברים לא מתקדמים כפי שרצינו, בהתייעצות עם מרן החלטנו לתמול ברמי גרינברג, אחרי שבדקנו את המועמדות שלו וראינו שיש לו סיכויים טובים לנצח".

בהמשך נשא דברים ראש הישיבה הגר"ש כהן, כשקולו נשנק מבכי אמר בדמעות: "שמעתי שאומרים שחתמתי על מכתב מתוך אינטרסים. יעידו עליי שמים וארץ שמעולם לא נתתי לאינטרסים אישיים להיכנס להחלטות שלי".

בכך שם הגר"ש כהן קץ לשמועות בעיר כי כביכול ההחלטה לתמוך בגרינברג נגועה באינטרסים וכי היא לא הייתה על דעתו.

יו"ר ש"ס פ"ת אוריאל בוסו אמר בדבריו: "היה כאן היום מעמד שפ"ת לא ראתה מעולם. היום הציבור הספרדי ובני התורה אמר כן לדעת תורה, כן לדעתו של מרן חכם שלום כהן, ללא פקפוק וללא כחל ושרק. הגיעו מאות אברכים מכל רחבי העיר, הגיעו כל הרבנים וראשי הכוללים בעיר. ממש מראה כהו גדול. היום כולם מבינים שאף אחד לא יכול לקבל בעלות על הדעת תורה שלנו. לציבור הספרדי יש משמעת והוא נשמע לקולם של מועצת חכמי התורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר