מחל - 1; עץ - 3

אלימות וטענות לשחיתות בספירת הקולות בבני ברק • צפו

הליכוד בבני ברק ממתין במתח לתוצאות ספירת המעטפות הכפולות, שיכריעו אם המנדט השלישי של 'עץ' יהפוך למנדט השני שלהם, ולדבריהם כמה מנציגי המפלגות החרדיות הוותיקות מטות במכוון את המגמה (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ב בחשוון תשע"ט | 31.10.18
ההתגודדות מחוץ למקום ספירת הקולות (באדיבות המצלם)

סערה פרצה הערב (רביעי) בועדת הבחירות המרכזית בבני ברק במהלך ספירת קולות החיילים, על רקע מהומות אלימות וטענות של מפלגות הליכוד ו"בני תורה" (עץ) לספירה לא הוגנת, מה שהתפתח לתגרה והתערבות משטרתית. לאחריהן נקבע, כי המנדט השלישי של 'עץ' נשאר כפי שהוא, כמו גם מנדט בודד לליכוד.

כזכור, לפנות בוקר, עם סיום ספירת הקולות הרגילים, נמסר על חלוקת המנדטים הסופית בבני ברק, לפיה יהדות התורה קיבלה 16 מנדטים, ש"ס עלתה ל-6, עץ עלתה אף היא - 3, הליכוד הכניס לראשונה מזה שנים רבות מנדט אחד, והן ('יחד' - אלי ישי) זכתה במושב בודד במליאת העירייה הבאה.

כפי שנחשף ב"כיכר השבת", מהמתרחש מאחורי הקלעים עולה, כי חלוקת המנדטים שהופכת לסופית רק עם סיום ספירת המעטפות הכפולות, עשויה לנגוס ב'עץ', ולפי הניתוח שערכו במפלגת הליכוד הבני-ברקית בראשותו של יעקב וידר, חסרים לה 40 קולות בלבד כדי לזכות למנדט שני.

על רקע זה, וספירת קולות אלו, התפתחה תגרה בין הצדדים, בשל סירוב החברים בועדת הבחירות לאפשר למשקיפים מטעם הליכוד לפקח על ספירה זו.

בכיר במפלגה אומר ל"כיכר השבת", כי ישנו חשש לזיוף ושיבוש קולות מצד חלק מנציגי המפלגות החרדיות הוותיקות, על מנת לפגוע במנדט השני שהליכוד היה עשוי להכניס.

לדבריו, כשהמעטפות כבר נראו בידי אנשי העירייה, הוציאו מהמקום את משקיפי הליכוד באלימות, כדי שלא יוכלו לפקח על המתרחש. "'אגודה' וש"ס מעדיפים עוד נציג של עץ, העיקר לא נציג נוסף לליכוד", הוא כועס.

כאמור עם תום ספירת הקולות נקבע, כי הליכוד לא יקבל מנדט נוסף על חשבון 'עץ', ולפיכך יערערו אנשיו לבית המשפט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר