התבוסה בבית שמש

משה מונטג על בחירת בלוך: "השאיפה זה ללכת ביחד"

משה מונטג פנה בהקלטה לפעילי המפלגה והבהיר כי יהדות התורה תישאר מאוחדת. "השאיפה זה ללכת ביחד עם ראש זקוף, יש כאן אחריות גדולה, ציבור ענק. לא נשברים" (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
משה מונטג (צילום: Yaakov Lederman/Flash90)

התבוסה החרדית בבית שמש: ב'יהדות התורה' מגיבים לראשונה על התבוסה וניצחונה של ד"ר עליזה בלוך. משה מונטג (יהדות התורה) שלח הודעה מוקלטת לפעילי המפלגה, ובה רמז על רצון לעבודה משותפת עם ראש העיר עליזה בלוך.

בהודעתו אמר מונטג: "בבחירות האחרונות יהדות התורה הגדילה את כוחה וקיבלה שמונה מנדטים. אנחנו רוב במועצת העיר, הלכנו מאוחדים ונישאר מאוחדים".

בניגוד לדיווחים, רמז מונטג על רצון לעבודה משותפת עם בלוך: "נצעד ביחד כל המפלגות החרדיות בסמל האחדות כי זה מה שמחזק אותנו".

"אמנם אנחנו ציפינו לתוצאות אחרות במועצת העיר, אבל הקב"ה רצה את התוצאה הזאת. אנחנו אנשי אמונה ומאמינים שזה מה שטוב לנו צריכים להסתכל קדימה. אני מברך את גברת עליזה בלוך על ההישג שהגיעה מבחינתה", אמר מונטג.

מונטג הוסיף כי "כולם ביחד נשב, נשמע ונתייעץ עם הרבנים וגדולי ישראל מה עלינו לעשות, השאיפה זה ללכת ביחד עם ראש זקוף, יש כאן אחריות גדולה, ציבור ענק. הציבור החרדי הוא רוב בעיר ואנחנו צריכים לשרת את הציבור החרדי. לא נשברים, ממשיכים בקומה זקופה ונצעד קדימה ונמשיך להביא הישגים יפים למען הציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר