המשגיח חשף

היארצייט הראשון לגראי"ל זצוק"ל: "החפצים לא נמכרו"

יום היארצייט הראשון של מרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל, ההספדים, העליה לקבר והגילוי של המשגיח הגר"ח מישקובסקי על רצונו לרכוש את המקל: "המשפחה סירבה למכור את חפציו" (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
קברו של מרן הרב שטיינמן (צילום: כיכר השבת)

אלפים יחלו לעלות החל מסוף השבוע לציונו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי יהודה לייב שטיינמן זצ"ל לרגל יום השנה הראשון שיחול ביום ראשון הקרוב.

משגיח ישיבת 'אורחות תורה' הגאון רבי חזקיהו מישקובסקי חשף השבוע, כי ביקש לקנות את מקלו של ראש הישיבה זצ"ל, אך לדבריו המשפחה סירבה למכור.

וכך סיפר: "באתי למשפחת מרן ראש הישיבה כל הדברים. של ראש הישיבה שווים, ביקשתי את המקל שלו אני מוכן לקנות את זה בכסף. אמרו לי: אנחנו לא מוכרים שום דבר של הראש ישיבה". המשגיח הוסיף: "חייכתי הבנתי אותם".

אינו דומה עולם עם הרב שטיינמן לעולם שבלעדיו. אבל כבד, מועקה, בכי ויתמות, אלו התחושות שליוו את עם ישראל לפני כשנה עת כבה המאור הגדול והסתלק לבית עולמו. עשרות עצרות מספד צפויות להיערך בימים הקרובים לזכרו.

עצרת ענק תיערך מחר בישיבתו של מרן זצ"ל ישיבת אורחות תורה שם ישאו דברים ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין, כ"ק האדמו"ר מצאנז, המשגיח הגה"צ רבי דן סגל והגה"צ רבי אורי וייסבלום משגיח ישיבת נחלת הלוויים.

ל'כיכר השבת' נודע, כי מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי צפוי להשתתף במספר עצרות לזכרו של מרן זצ"ל בין היתר בהספד שייערכו רשת הכוללים 'יששכר באוהליך' וברשת הכוללים של הרב אברמוב.

במתחם ציונו של הגראי"ל זצ"ל הוקמו שני אוהלים גדולים לקראת העלייה ההמונית לקברו. מחר יעלו בני הישיבות מסניפי אורחות תורה, ןביום ראשון תיערך עליה המונית של ישיבת אורחות תורה לצד רבבות עמך בית ישראל שיעלו לפקוד את ציונו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר