אריה דרעי זכה לגימטריה

הרב מאזוז על המו"מ עם ש"ס: בא תלמיד חכם - לפטפוטים

מנהיגה הרוחני של 'יחד' בראשות אלי ישי, מתייחס למשא ומתן שש"ס ניהלה עם אנשיו מישיבת 'כסא רחמים', תוקף את הוטו האישי שהטיל דרעי על ישי ומעניק ליו"ר ש"ס גימטריה עסיסית (חדשות,ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"מ מאזוז עם ישי (צילום: Yaakov Naumi/Flash90)

הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת כסא רחמים ומנהיגה הרוחני של מפלגת 'יחד', יוצא הערב (מוצ"ש) בגיבוי מוחלט לנציגו אלי ישי, שכזכור החליט לרוץ לבדו בבחירות הקרובות.

בשיעורו השבועי בבני ברק פתח ואמר הגר"מ מאזוז: "אני רוצה לומר כמה מילים על הוויכוח שהיה השבוע; שלא יאשימו אותנו שאנחנו מחפשים מחלוקת, להיפך".

"אנחנו עשינו הכל למען השלום. שבועיים וחצי מדברים 'בוא נגיע להסכם', אבל הם לא רוצים!", סנט ראש הישיבה.

"ביום של הגשת הרשימות, של המפלגות", התייחס הגר"מ מאזוז לפגישה עם חבר ה'מועצת' של ש"ס הגר"ד יוסף, "שלחו ת"ח גדול שאת הזמן שלו שיכול לכתוב ספרים בהלכה בא ובזבז שעה הלוך, שעה חזור, ושעתיים פטפוטים בבית...".

"מה יצא מכל זה? לא! אנחנו עומדים על שלנו", המשיך הגר"מ בכאב: "לתת לרבי אליהו ישי משהו? לא נותנים! במפלגה אחרת? לא נותנים. וטו וטו וטו".

הרב מאזוז גם התייחס ליו"ר שס השר דרעי, ואמר: "אני לא מבין את אריה דרעי, שיהיה בריא. 'אריה' גימטריה 'עמוק' לכן נאמר 'עמוק עמוק מי ימצאנו'...".

"אני מגבה את רבי אליהו ישי במה שיעשה", הבהיר הרב מאזוז בקולו, וסיים: "בעזרת ה' שיהיה לו בהצלחה גדולה, ונזכה לגאולה שלימה אמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר