"על התורה ועל העבודה"

הכירו את האנשים שלא מוותרים על לימוד יומי בעיון

מנהל הכוללים של "אחוות תורה", הרב משה בינדר, התיישב לשיחה מעמיקה עם שניים, העוסקים בעבודתם בהצלחה אך לא מוותרים על לימוד יומיומי - נציג דגל התורה בעיריית בני ברק עו"ד משה מורגנשטרן ומנהל מכון הסקרים 'אסקריא' דודי דרור (חרדים)

(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

ציבור חרדי גדול מאד, בוגרי ישיבות ובני תורה, נמצאים כיום בעולם העבודה. הקשר שלהם לעולם התורה מצריך מהם אנרגיה מיוחדת, ורצון ומחויבות עקבית.

הדרך לקביעת עתים לתורה בישראל של 2019, עוברת בחלק גדול מאד של המקרים דרך "אחוות תורה", המונה כיום למעלה משלושת אלפי לומדים. עשרות הכוללים של "אחוות תורה" הפרוסים בכל הארץ, מייצרים חיבור אמתי ללימוד מעמיק מידי יום, ומדרבנים את שימור אורח החיים התורני והמרומם של יושבי בית המדרש בכל חלקי החיים.

מנהל הכוללים של "אחוות תורה", הרב משה בינדר, התיישב לבקשת "כיכר השבת" לשיחה מעמיקה עם שניםי מלומדי הכוללים, העוסקים בעבודתם בהצלחה אך למרות זמנם היקר ועיסוקיהם הרבים לא מוותרים על לימוד יומיומי ומעלים את נס את תפקידה החשוב של"אחוות תורה" בעידן הנוכחי. נציג דגל התורה בעיריית בני ברק עו"ד משה מורגנשטרן ומנהל מכון הסקרים 'אסקריא' דודי דרור (שייסד סניף כולל "אחוות תורה" במקום מגוריו), פותחים את הלב ומספרים איך מייצרים סיפוק תורני בעולם העמוס והסוחף בו הם מתנהלים וחיים. בתוך השיחה עולים בפתיחות נושאים מרתקים הקשורים לחרדים הנמצאים בעולם התעסוקה.

השקיעות והעמל של לומדי אחוות תורה, מייצרים מציאות מבורכת של ריבוי תורה וקשר מתמיד של עיסוק יומיומי בלימוד, העולים מתוך הדברים ומייצרים תמונה מרהיבה של אלו שלא מוותרים לעצמם וקובעים את מקומם בבית המדרש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר