פרסום ראשון

רוצים לדעת אם יש לכם דיחוי? אין איך לחייג

וועדת הרבנים לענייני תקשורת החליטה לחסום לחיוג מהקומות הכשרות לקווי המידע של יחידת מיט"ב בצה"ל, המיועדים לבירור האם קיבלתם דיחוי או פטור • מדוע? (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Yaakov Lederman/Flash90)

פרסום ראשון: בחורים רבים שחייגו בימים האחרונים לקו טלפוני של מחלקת בני הישיבות בצה"ל על מנת לבדוק את מצבם באשר לקבל דיחוי או פטור, נדהמו לגלות כי השיחה לא מתבצעת.

מתברר, כך נודע ל"כיכר השבת", כי 'וועדת הרבנים לענייני תקשורת' החליטה משום מה לחסום את אפשרויות ההתקשרות לקו זה דרך הטלפונים הכשרים בחלק מחברות הסלולאר.

מדובר בשני קווי מידע לבחורי ישיבות שעל ידי יחידת מיטב בצה"ל הנותנת מידע לתלמידי ישיבות הצריכים לעבור תהליך של גיוס, אך אמורים לקבל דיחוי מהצבא בשל היותם בני ישיבות.

כפי שנחשף ב'כיכר השבת', בועדת הרבנים לענייני תקשורת שהוקמה על ידי גדולי ישראל לפני כ-15 שנה, התחוללו מספר שינויי דרמטיים בעת האחרונה, בהם עזיבת הרב צבי פרידמן.

יצוין כי הגאון רבי צבי פרידמן פוטר מועדת הרבנים לאחר שדרש לתקן שורת ליקויים. בין היתר דרש לפתוח קווים רבים שנחסמו על ידי הועדה, אך נענה בשלילה.

במקומו של הרב פרידמן מונה הגאון רבי יוסף בנימין וואזנר הנחשב לקנאי בעמדותיו. "העובדה שאחד הרבנים הקנאים קיבל את השליטה בוועדת הרבנים, כבר נותנת את אותותיה". אומר ל'כיכר השבת' בכיר חרדי המקורב לבתי גדולי ישראל.

לדברי הבכיר, "כמענה לפשרות בנושאי הגיוס הנטענות על ידי הפלגים הקיצוניים בציבור החרדי, נחסמו המספרים".

בוועדת הרבנים לענייני תקשורת אמרו בשיחה עם 'כיכר השבת' כי הקווים לא נחסמו.

אך מבדיקת 'כיכר השבת' עולה כי קווים רבים נחסמו ונפתחו לסירוגין, כאשר חלקם עדיין חסומים גם בשעה זו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר